Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 "Mamma, ballen er stor(peker på en fotball som ligger på gresset). Så stor fotball har jeg også" Hahahahahaaa :D Anonymous poster hash: 0372c...a4f
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Hva var morsomt med det? Anonymous poster hash: 980a3...e58
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 *ler så jeg griner* Har du vurdert å gi ut bok? Anonymous poster hash: 78f9a...486
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Jeg syns du kan logge deg ut om du ikke kan gjøre noe annet her inne enn å gjøre narr av andre brukere! Utrolig barnslig!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Han tenkte vel kanskje på sine egne edlere deler, eller? Bare jeg som tenker koffert hele tiden? Var ikke så. Ledig morsom, men.. Anonymous poster hash: 2e52d...9ba
Gjest lillehi Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Jeg syns du kan logge deg ut om du ikke kan gjøre noe annet her inne enn å gjøre narr av andre brukere! Utrolig barnslig! Signerer😃 ikke rart at så mange barn vokser opp til å bli små mobbere hvis de lærer at det er greit å behandle andre på en slik måte! Skremmende!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå