Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Er i uke 39 nå pg temmelig lei alle vondter og søvnløse netter! Ingen tegn på fødsel, men har en del kynnere og menssmerter til tider....Merket du noe til at fødsel var nær forestående, eller starta det med et pang?? Anonymous poster hash: 0e79e...bcf
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Med storesøster gikk vannet helt uventet en morgen 1 uke før termin. Med lillebror begynte riene midt på natta et par timer etter sex. Hadde gitt opp å vente siden vi var satt opp til igangsetting et par dager etterpå. Så tenkte ikke over om noe kunne være tegn på at fødsel nærmet seg.
<3 2G <3 Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Førte startet spontant, andre med at de tok vannet.
camillla Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 begynte å fatte misstanke 2 dager etter termindato..startet med svake rier, men med kanskje 20 min mellomrom.. fikk ikke sove den kvelden og riene tok seg opp og kom tettere.. dro til føden kl 3 på natta for å sjekke og hadde da 3 cm åpning. ble lagt inn og kl. 6 hadde jeg 4 cm åpning og fødselen regnet som startet… men det tok mange timer før babyen var ute da.. så han var født 18.30. De tok vannet ca kl 17.00 da jeg hadde 8 cm.
magica fra tryll Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Med vondter i ukesvis. Alle 5 gangene. Merket det bare ved at vondtene ble j******ig vonde;)
Gjest lemon-aid Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Hadde mye nedpress i dagene før, fikk ikke sove ordentlig.. Startet med at magen begynte å stramme seg, og fikk kraftige kynnere som ikke gav seg. Når man ikke klarer å sove seg igjennom det, da vil jeg si det har begynt. To døgn etter kom babyen
Elsker livet Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 Fødslene min har startet på natta med rier som har bygget seg gradvis opp. Her har ingen indikasjoner på fødsel nært forestående eller ikke hatt noen betydning.
Surremusa Skrevet 4. februar 2014 #9 Skrevet 4. februar 2014 Med førstemann: vannavgang fire uker før termin Med andremann: riene startet og hun ble født dagen før termin:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå