Modesty Blaise. Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Er det noen av dere som har brukt åpen barnehage, og er dere fornøyd? Og hvilken alder er de fleste barna der i? Kjenner at jeg er litt på vei til å gå på veggen av å bare gå hjemme med baby. Så her trenger mor like mye sosialisering som babyen Alle innspill rundt dette hadde vært supert.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Jeg har gått mye.. Men alltid alene... Og det syns jeg ikke er noe kjekt, er så vanskelig å finne sin plass... Men har prøvd virkelig, for jeg trenger venner..... Bortsett fra det, så er det godt å komme seg ut.... Kjekt å spise med andre :-) Og samlingene er koselige... Hopp i det, skader jo ikke... Anonymous poster hash: 13f1f...5ec
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Jeg gjorde det på slutten av permisjonen. Mye pappaer i perm, siden de fleste barna var 9-14 mnd og i slutten av perioden. Jeg vet ikke hvor mye poden egentlig brydde seg, men var greit for meg å drikke kaffe med noen nye:) Anonymous poster hash: 5e806...165
Modesty Blaise. Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2014 Takk for tilbakemeldinger. Og ja, det et jo egentlig bare å hoppe i det. Er det ikke noe ok så er det ikke værre enn at vi har kastet bort en formiddag
Stella&My+2 Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Her går vi i åpen barnehage med mini på 18 mnd hver tirsdag og torsdag! Alltid mange barn der i alderen 7 mnd-4 år. Supert tilbud for å få sosialisert barnet og fint med litt voksenkontakt for mor også
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Har gått hver mandag og torsdag leeeenge, og han elsker det! Og jeg tror det virkelig hjelper han med overgangen til vanlig barnehage også.. Anonymous poster hash: 7a138...a3d
Modesty Blaise. Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2014 Her går vi i åpen barnehage med mini på 18 mnd hver tirsdag og torsdag! Alltid mange barn der i alderen 7 mnd-4 år. Supert tilbud for å få sosialisert barnet og fint med litt voksenkontakt for mor også Det høres jo supert ut. Knøttebøtt er bare litt over 5 mnd, så det er som sagt like mye sosialisering for mor Men da tror jeg jammen meg jeg triller meg en tur dit i morgen og ser hvordan det er.
SagflisiHåret Skrevet 4. februar 2014 #8 Skrevet 4. februar 2014 Her er flere på seks måneder. Like mye et tilbud til foreldre som til barn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå