Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Lettvint og noenlunde sunt.. Anonymous poster hash: 9d761...2b8
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Ovnsbakt Laks - NAM Anonymous poster hash: 98192...aff
☆☆☆ Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 I dag har eg kjøpt grilla kylling. Plukkar av kjøttet og serverar med ris, wokgrønnsaker og sweet&sour frå glas (ja, vi dør nok av feilernæring etter bruken av halvfabrikata). Spennande? Ikkje spesielt. Sunt? Ikkje verst. Godt? Ja.
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Vi skal også ha ovnsbakt laks idag Med hjemmelaget potetstappe og gulerøtter.
Gidder ikke! Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Er selv veeldig uinspirert når det gjelder middag om dagen! Vil at det skal være så enkelt som mulig, men sunt. Må innrømme at jeg har blitt "flinkere" til å bruke Toro, fordi mat må man ha, men har alltid i ekstra grønnsaker. Gidder heller ikke lage saus fra bunnen av så ofte. Blæh, lei av å tenke på og lage middag I dag skal vi ha pølselapskaus av sånn frossen blanding med ekstra gulrøtter i. Resten av uka blir det: -Bali kyllinggryte med kyllingfilet og det jeg finner som kan passe oppi, ris og salat -Svin indrefilet og wokede grønnsaker -Trekt torsk med poteter og gulrotstuing med smeltet smør -Fiskepinner/Fish & Crisp med erter og potetstappe evt. Pasta med sardiner fra boks surret i løk og hvitløk med erter Ble faktisk ikke så dum menyen denne uka, synes jeg da. Håper du finner litt inspirasjon i denne tråden!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Fiskekaker med røstipoteter og remulade. Nam! Anonymous poster hash: a72fb...4be
Oslomama Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 - Grønnsaksuppe fra bunnen av med masse gulrøtter, kålrot, kål, løk, purreløk, poteter og annet du har i kjøleskapet - havetsskatteskiste (fisk og grønnsaker i folie i ovnen) - Laksewok - Laksewraps - ovnstekte grønnsaker og poteter med kyllingfileet - hjemmelaget kjøttkaker i brun saus og grønnsaker - fiskekaker i sur søt saus og grønnsaker - kalkunfileet med ris og grønnsaker - fiskeboller i hvit saus, potet og raspet gulrot - blomkålssuppe med og uten bacon - hjemmelaget gulrotsuppe - laks med søtpotetstappe/potetmos(hjemmelaget) Dette er noen av de tingene som bruker å stå på vår ukes meny
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #8 Skrevet 4. februar 2014 Vi skal ha varmrøkt laks, som tilbehør blir det eggerøre, salat, rømme med rødløk i og et glass kald hvitvin:-) Kjenner jeg gleder meg til mannen kommer hjem og det blir middag. Anonymous poster hash: f0468...a60
Edelweis Skrevet 4. februar 2014 #9 Skrevet 4. februar 2014 Kylling med wok og ris i dag. Chilli con carne i morgen. Pannekaker på torsdag Kjøttkaker Taco Seifilet Grøt Pølsegrateng Fiskegrateng Slik er de neste dagene her :-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #10 Skrevet 4. februar 2014 Regner med du sikkert har funnet ut hva du skulle / skal ha til middag. Hva ble det? Sliter med oppfinnsomheten her også. Idag blir der red curry med ris og nanbrød til Anonymous poster hash: 5ef97...55d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #11 Skrevet 4. februar 2014 Den uka her er litt lettvint for vår del, mens fortsatt litt skral økonomi etter alle januarregningene. Here goes: M: buccatini med scampi (fullkornspasta i tomatsaus med chili og hvitløk og parmesan) T: karbonader (ikke hjemmelaget, Gilde) med hodekål og poteter O: pannekaker og bacon, blåbær (fy, ingen grønnsaker, men vi kan ha oppskjært gulrot til barnetv). T: pizza og salat F: pasta carbonara Lørdag fiskeburgere (Lofoten) med hjemmelagede grove hamburgerbrød og salat. Søndag: invitert bort, Anonymous poster hash: 30cfe...873
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå