Gå til innhold

Har du vært i et bryllup hvor forlover ikke holdt tale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjorde forlover i såfall noe annet? Og hvordan ble det mottatt?

Anonymous poster hash: 35baa...231
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger med her! Vi vil ikke ha taler i bryllupet vårt, men svigermor nekter å ikke holde tale... Tenker på å be forloverne om å la være og...

Anonymous poster hash: 9d25f...97c

Skrevet

Følger med her! Vi vil ikke ha taler i bryllupet vårt, men svigermor nekter å ikke holde tale... Tenker på å be forloverne om å la være og...

Anonymous poster hash: 9d25f...97c

Kan jeg spørre om hvorfor du ikke ønsker det? 

Hi

Skrevet

Mannen har vært forlover og holdt ikke tale. Forloveren hans holdt heller ikke tale i vårt bryllup.

Skrevet

Jeg har ikke vært i noe bryllup uten taler fra forloverene i Norge, men jeg har vært i brylluper i andre land der dette tydligvis ikke er så vanlig.

I Polen var det generelt veldig lite taler, men mye dansing og spessielle dansehilsner eller hva jeg skal kalle det. Dansing og spising om hverandre i ca 9 timer.

I Sveits var jeg med på en veldig stiv bryllupsmiddag så godt som uten taler og i Tyskland noe av det samme i de tre bryllupene jeg har vært i der. Veldig "perfekte" greier som sikkert tok seg godt ut på bildene, men der gjestene stort sett bare var til stede som kulisser.

Anonymous poster hash: 7d345...ae0
Skrevet

Mannen har vært forlover og holdt ikke tale. Forloveren hans holdt heller ikke tale i vårt bryllup.

Hva synes du om at forloveren ikke holdt tale i bryllupet ditt?

Skrevet

Min forlover har ikke holdt tale. Hun liker ikke å tale i forsamlinger, og ingen reagerte på det. Synes at folk må få gjøre som de selv vil, til en viss grad - hvis en av gjestene har planlagt tale på 5 a4-sider så bør han/hun gjøres oppmerksom på at talen burde kortes ned en del.

Anonymous poster hash: 1a6a2...500
Skrevet

Jeg var i et bryllup der forloveren ikke ville holde tale, men i stedet hadde skrevet en sang som alle gjestene fikk teksten til og sang med på. Det fungerte bra, og jeg tror ikke at noen av gjestene reagerte negativt på det :-)

Anonymous poster hash: 0b016...a6f
Skrevet

Jeg har vært i flere bryllup uten taler og så lenge det er greit for brudeparet er det vel ingen andre som skal si noe.

Jeg sa til både far og forlover at de kunne velge om det var ubehagelig eller noe, de er ikke talere. Men begge holdt tale likevel.

Anonymous poster hash: 31378...9e0

Skrevet

Hva synes du om at forloveren ikke holdt tale i bryllupet ditt? Anonymous poster hash: 35baa...231

Min forlover holdt tale til meg, og min far holdt tale til meg. Foreldrene hans (mora) laget en sang til han. Jeg synes det var litt dumt for det var ingen som dro frem de fine tingene og minner osv til mannen da. Men utenom det gikk det helt fint. Alle kjenner dem jo og vet at de ikke er helt der.

Jeg holdt tale til mannen, han holdt ikke til meg.

Skrevet

Hverken i mitt eller søsteren min sitt bryllup holdt forloverene våre tale (gutta gjorde det). Min forlover hadde laget et fotoalbum av oss gjennom alle årene vi har kjent hverandre og fra utdrikkingslaget. Det ble vist på storskjerm og var kjempegøy:) søsteren min sin skrev sang

Anonymous poster hash: 6360e...dad

Skrevet

Forloverne "må" gjøre noe, synes jeg, men ikke nødvendigvis holde tale. Tale, sang, bildeshow - alt er lov og greit.

Anonymous poster hash: 6d6a8...ff3
Skrevet

Har opplevd engang at det ble vist filmklipp og bilder fra bruden og forloveren hvorpå forloveren innrømmet at hun hadde angst mot å holde tale.

Noen ganger kan det være like greit å se bilder som å høre på kjedelige taler.

Er man en god taler som har noe han ønsker å formidle, så er det kjekt. men skjønner ikke helt poenget med å holde tale bare for å holde tale.

At brudgommen holder tale til sin brud syns jeg må være et must dog.

Anonymous poster hash: 5b30c...e37

Skrevet

Har vært i 2 bryllup der forloveren ikke holdt tale. I det ene sang hun i kirka (utrolig vakkert) og i det andre hadde hun lagd en film om brudeparet. Det var skikkelig morsomt og løsnet på stemningen :)

Anonymous poster hash: 0be80...c60
Skrevet

Min forlover holdt ikke tale da hun sliter med slikt, og jeg synes det er direkte slemt å forlange noe slikt da. Isteden hadde hun laget en artig bok fra utdrikningslaget mitt, og med noen bilder og tekst fra tiden vi har vært venner. Jeg satte i hvertfall pris på den, og den fikk bare positive kommentarer :)

Skrevet

Ingen av mine to forlovere holdt tale, og det var helt greit for meg. Den ene av dem sang en sang isteden, uten at jeg visste det på forhånd.

Skrevet

Har vært i bryllup der forloveren ikke holdt tale... Jeg personlig synes man burde si noen ord, men at det ikke behøver å være så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...