Gå til innhold

Blod etter samleie, i uke 8.. Normalt eller farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde samleie i går og når jeg gikk på do etterpå dryppet det blod ut. Ikke rent blod, men blandet med sæden.. Som om det var litt inni der som bare ble "vasket ut". Ikke sett noe mer til det.. Skal sies at jeg var hos gynekolog to dager tidlgere, og tok kreftprøve av livmorhalsen og ul fra innsiden.. (alt var som normalt) Vet ikke om dette har noe å si. 

Kan det oppstå blod etter en slik prøve hos gyn? Er det farlig med blødning i uke 8, bør det skjekkes opp? Det var jo så "lite". (Ingen smerter tilknyta opplevelsen.)

Takknemlig for svar! 

Anonymous poster hash: 8c7c9...2ce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge deler, blod etter gyn og samleie, er helt normalt. Slimhinnene er skjørere når du er gravid og det er mer blodfylt der nede, noen blodkar sprekker lettere da, men det er helt ufarlig :) Mine blodkar kunne sprekke bare av å nyse eller hoste. Gyn og samleie ble alltid etterfulgt av litt blod, men som sagt, helt ufarlig :)

Skrevet

Begge deler, blod etter gyn og samleie, er helt normalt. Slimhinnene er skjørere når du er gravid og det er mer blodfylt der nede, noen blodkar sprekker lettere da, men det er helt ufarlig :) Mine blodkar kunne sprekke bare av å nyse eller hoste. Gyn og samleie ble alltid etterfulgt av litt blod, men som sagt, helt ufarlig :)

Takk, da kan jeg slappe av :) 

Anonymous poster hash: 8c7c9...2ce

Skrevet

Opplevde det samme....

Helt ufarlig

Anonymous poster hash: f6170...21a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...