Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Jeg ELSKER sjokolade!! Hvordan kan jeg bli kvitt lysten på verdens beste nytelse? Anonymous poster hash: 35547...e52
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Jeg har ikke blitt kvitt søtsuget, men for min del hjelper slike kaloriprogrammer. (App) da ser jeg virkelig hvor mye dritt det er i sjokolade og annet godteri, og dropper det. Men jeg unner meg godter i Helgen Anonymous poster hash: 0d93c...d38
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Å holde ut suget. Vanskelig ja. men det tar en uke eller to, men så blir det bedre. Kan også hjelpe å spise noe som stabiliserer blodusukkeret over tid. Jeg bruker også å drikke en te med fruktsmak, syns det demper suget en del. Anonymous poster hash: 8eaaa...be9
Gjest meg&mini Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Du må gi det en uke eller to, etter det kjenner du ikke noe til det:) Spiser du masse karbohydrater? Det også kan trigge på søtsuget. Eventuelt bytt til 70 % eller mer..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Jeg spiser nok en del karbohydrater. Jeg bør kunne kose meg i helgene, problemet er at helga fort varer til neste helg igjen... Hi Anonymous poster hash: 35547...e52
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Mørk sjokolade demper søtsuget masse! Man trenger bare litt, og det er sunt i tillegg! OM du synes det er litt bittert, spis det sammen med valnøtter som er full av omega 3 og andre gode greier! Det er SUPERGODT! Etter min oppdagelse av denne komboen, har jeg helt mista lysta på "vanlig" sjokolade! Kjøper kun 86%. Til og med ungene liker dette Anonymous poster hash: d1d0a...a6b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 Du kan lage din egen, sunne sjokolade. http://elinlarsen.net/bounty-den-hjemmelagde-varianten-sukkerfri/ Finnes mange oppskrifter på google, som inneholder nøtter, rosiner osv... Anonymous poster hash: d8f92...567
Turtelduen Skrevet 4. februar 2014 #8 Skrevet 4. februar 2014 Jeg og elsker sjokolade! For å bli kvitt søtsuget må du bare unngå fristelsen og kjøpe det inn... Jeg ble så gal en gang at selv om jeg ikke kjøpte det inn så fant jeg oboy i skuffen. Skjønte jo etter hvert at det funket ikke å maule oboy. Men det eneste som funker for meg er rett og slett å være sterk nok til å ikke spise noe. Søtsuget her gikk over etter et par uker.
Turtelduen Skrevet 4. februar 2014 #9 Skrevet 4. februar 2014 Ja og som en over her skriver... App! Jeg bruker mye shapeup. Der er det utrolig mye som bare kan scannes inn via strekkoden. Jeg valgte å spise en heeeel kyllingfilet med løk enn noen sjokoladebiter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå