Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Gutten har en i klassen som gjør dette konstant. Han slikker og lukter på dem. Selv ute på vinteren, bruker sjeldent votter. Vet at hjemmesituasjonen ikke er den beste, bv har vært i bildet, han tisser seg enda noe ut og han lukter langt fra godt. Han er sjelden i bursdager i helgene siden moren ikke står opp før på ettermiddagen, og de ofte er på formiddager. Barna leker sjelden sammen på skolen, men de bor nært hverandre så han kommer hit en del. Mitt barn får ikke være inne hos han pga en del, men han er velkommen hit. Nå er derimot gutten min- og vennenen hans begynt å reagere på lukt. Det lukter noe gammel urin, skittent og hendene lukter. Gutten min syns det er ekkelt når han rører alt av leker osv, og jeg skjønner han. Syns også det er uappetittelig. Vet egentlig ikke hva jeg vil med innlegget, men jeg lurer på om denne fikseringen på hendene kan ha en dypere forklaring? Tenker en slags tvangshandling? Er ikke ute etter å sette noen diagnose, men skulle gjerne hatt en bredere forståelse for dette. Anonymous poster hash: a1270...62a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Var det ikke akkurat et innlegg om en sønn som slikker hendene hele tida? Syns jeg husker det... Kanskje dere kan komme frem til noe her inne Anonymous poster hash: f840a...7d0
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Var det ikke akkurat et innlegg om en sønn som slikker hendene hele tida? Syns jeg husker det... Kanskje dere kan komme frem til noe her inne Anonymous poster hash: f840a...7d0 Var det? Må kanskje søke litt... Er nok uansett litt lettere å be eget barn vaske seg ol. Har jo ikke lyst legge noe til byrden om han sliter noe. Samtidig begynner det bli såpass ekkelt og jeg merker jo at jeg reagerer om han rører ting:/ Anonymous poster hash: a1270...62a
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 (endret) Hvis du vet at ikke alt er bra hjemme hos gutten, bør du kanskje overveie en bekymringsmelding? Endret 4. februar 2014 av Kari Mari
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Hadde ikke du et innlegg om dette for noen uker siden også ? Anonymous poster hash: 8effd...aad
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Hvis du vet at ikke alt er bra hjemme hos gutten, bør du kanskje overveie en bekymringsmelding? Har sendt flere- både jeg, andre foreldre og skolen. Nei, har ikke skrevet om dette før. Klarer ikke finne noe annet innlegg om det:/ Anonymous poster hash: a1270...62a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå