Gå til innhold

Dere som jobber på kontor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kontormedarbeider, resepsjon, kundebehandling/kundesenter etc.
Hvilke type dataprogrammer bruker dere daglig?

Går på datakurs, og i dag måtte jeg være hjemme med mini, og fikk da oppgave å lage en vox-profil. (skrive hvilke jobber jeg er på utkikk etter, og hvilke type dataprogrammer som trengs, og i hvor stor grad de brukes i det daglige arbeidet)
Vi skal (endelig) deles inn i grupper ettersom hva vi trenger å lære, så da slipper jeg som kan mye data fra før, å lære og lage en mappe, skrive store og små bokstaver osv :P

Så, da spør jeg. Hvilke dataprogrammer bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber som advokatsekretær.

Vi bruker til daglig Worksite og Maconomy. Tidligere også SuperOffice.

Anonymous poster hash: 66b06...8b0

Skrevet

Stort sett kun office-pakken + noen programmer som er spesialdesignet for oss.

Anonymous poster hash: 26001...362

Skrevet

paps ;) office også, selvsagt :) og ymse leverandørprogram, mend et er jo ikke relevant for alle

Anonymous poster hash: 0fa53...2f3

Skrevet

Går på datakurs, og i dag måtte jeg være hjemme med mini, og fikk da oppgave å lage en vox-profil. (skrive hvilke jobber jeg er på utkikk etter, og hvilke type dataprogrammer som trengs, og i hvor stor grad de brukes i det daglige arbeidet)

Vi skal (endelig) deles inn i grupper ettersom hva vi trenger å lære, så da slipper jeg som kan mye data fra før, å lære og lage en mappe, skrive store og små bokstaver osv :P

Hva slags datakurs går du på?

Anonymous poster hash: 63c20...295

Skrevet

Hva slags datakurs går du på?

Anonymous poster hash: 63c20...295

yrkesrettet data med praksisvia nav:)

Skrevet

Her går det i axapta og worksite + excel:)

Anonymous poster hash: 4e76d...f84

Skrevet

Bortsett fra officepakken er alt egenutviklet og kun til vårt bruk. Men det er jo mye Excel og PowerPoint.

Anonymous poster hash: 143c6...178

Skrevet

Officepakken, M3/Movex, Adobe m fl

Skrevet

Mange forskjellige regnskapsprogrammer som nok er for avansert til å lære på ett nav kurs gitt. Herre min hatt så mange dumme spørsmål du kommer med her inne.

Anonymous poster hash: a4766...d85

Skrevet (endret)

Mange forskjellige regnskapsprogrammer som nok er for avansert til å lære på ett nav kurs gitt. Herre min hatt så mange dumme spørsmål du kommer med her inne.

Anonymous poster hash: a4766...d85

Hva i huleste var dumt med dette spørsmålet? 

Det må være slitsomt å ha det så vondt med seg selv, som du tydeligvis har

Endret av Bustetroll
Skrevet

Der jeg jobbet sist var et ordrekontor der vi også fakturerte. Brukte da Visma Business til det. Brukte også Merida. I sentralbordet brukte de Telenor Proffnett + .

Anonymous poster hash: f8c78...2ac

Skrevet

Jobbet i politiet og da brukte vi Office + egne systemer (BL, Strasak, Autosys, FREG, Krimsys, PO osv.)

Anonymous poster hash: 6623b...378
Skrevet

Mange forskjellige regnskapsprogrammer som nok er for avansert til å lære på ett nav kurs gitt. Herre min hatt så mange dumme spørsmål du kommer med her inne. Anonymous poster hash: a4766...d85

Kom igjen da, ikke vær så lumpen!

Det er faktisk mulig å la være å komme med frekke tilbakemeldinger. Prøv det en dag, kanskje du får deg en overraskelse.

Bustetroll: Jeg bruker Office og IFS, resten er egne systemer.

Anonymous poster hash: d794e...f08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...