Bustetroll Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Kontormedarbeider, resepsjon, kundebehandling/kundesenter etc.Hvilke type dataprogrammer bruker dere daglig? Går på datakurs, og i dag måtte jeg være hjemme med mini, og fikk da oppgave å lage en vox-profil. (skrive hvilke jobber jeg er på utkikk etter, og hvilke type dataprogrammer som trengs, og i hvor stor grad de brukes i det daglige arbeidet)Vi skal (endelig) deles inn i grupper ettersom hva vi trenger å lære, så da slipper jeg som kan mye data fra før, å lære og lage en mappe, skrive store og små bokstaver osv Så, da spør jeg. Hvilke dataprogrammer bruker dere?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Jobber som advokatsekretær. Vi bruker til daglig Worksite og Maconomy. Tidligere også SuperOffice. Anonymous poster hash: 66b06...8b0
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Stort sett kun office-pakken + noen programmer som er spesialdesignet for oss. Anonymous poster hash: 26001...362
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 paps office også, selvsagt og ymse leverandørprogram, mend et er jo ikke relevant for alle Anonymous poster hash: 0fa53...2f3
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Kontormedarbeider, resepsjon, kundebehandling/kundesenter etc. Hvilke type dataprogrammer bruker dere daglig? Går på datakurs, og i dag måtte jeg være hjemme med mini, og fikk da oppgave å lage en vox-profil. (skrive hvilke jobber jeg er på utkikk etter, og hvilke type dataprogrammer som trengs, og i hvor stor grad de brukes i det daglige arbeidet) Vi skal (endelig) deles inn i grupper ettersom hva vi trenger å lære, så da slipper jeg som kan mye data fra før, å lære og lage en mappe, skrive store og små bokstaver osv Så, da spør jeg. Hvilke dataprogrammer bruker dere? Hva slags datakurs går du på? Anonymous poster hash: 63c20...295
Bustetroll Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2014 Kontormedarbeider, resepsjon, kundebehandling/kundesenter etc. Hvilke type dataprogrammer bruker dere daglig? Går på datakurs, og i dag måtte jeg være hjemme med mini, og fikk da oppgave å lage en vox-profil. (skrive hvilke jobber jeg er på utkikk etter, og hvilke type dataprogrammer som trengs, og i hvor stor grad de brukes i det daglige arbeidet) Vi skal (endelig) deles inn i grupper ettersom hva vi trenger å lære, så da slipper jeg som kan mye data fra før, å lære og lage en mappe, skrive store og små bokstaver osv Så, da spør jeg. Hvilke dataprogrammer bruker dere? Hva slags datakurs går du på? Anonymous poster hash: 63c20...295 yrkesrettet data med praksisvia nav:)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #8 Skrevet 4. februar 2014 Her går det i axapta og worksite + excel:) Anonymous poster hash: 4e76d...f84
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #9 Skrevet 4. februar 2014 Bortsett fra officepakken er alt egenutviklet og kun til vårt bruk. Men det er jo mye Excel og PowerPoint. Anonymous poster hash: 143c6...178
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. februar 2014 #10 Skrevet 4. februar 2014 Officepakken, M3/Movex, Adobe m fl
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #11 Skrevet 4. februar 2014 Mange forskjellige regnskapsprogrammer som nok er for avansert til å lære på ett nav kurs gitt. Herre min hatt så mange dumme spørsmål du kommer med her inne. Anonymous poster hash: a4766...d85
Bustetroll Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #12 Skrevet 4. februar 2014 (endret) Mange forskjellige regnskapsprogrammer som nok er for avansert til å lære på ett nav kurs gitt. Herre min hatt så mange dumme spørsmål du kommer med her inne. Anonymous poster hash: a4766...d85 Hva i huleste var dumt med dette spørsmålet? Det må være slitsomt å ha det så vondt med seg selv, som du tydeligvis har Endret 4. februar 2014 av Bustetroll
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #13 Skrevet 4. februar 2014 Der jeg jobbet sist var et ordrekontor der vi også fakturerte. Brukte da Visma Business til det. Brukte også Merida. I sentralbordet brukte de Telenor Proffnett + . Anonymous poster hash: f8c78...2ac
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #14 Skrevet 4. februar 2014 Jobbet i politiet og da brukte vi Office + egne systemer (BL, Strasak, Autosys, FREG, Krimsys, PO osv.) Anonymous poster hash: 6623b...378
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #15 Skrevet 4. februar 2014 Mange forskjellige regnskapsprogrammer som nok er for avansert til å lære på ett nav kurs gitt. Herre min hatt så mange dumme spørsmål du kommer med her inne. Anonymous poster hash: a4766...d85 Kom igjen da, ikke vær så lumpen! Det er faktisk mulig å la være å komme med frekke tilbakemeldinger. Prøv det en dag, kanskje du får deg en overraskelse. Bustetroll: Jeg bruker Office og IFS, resten er egne systemer. Anonymous poster hash: d794e...f08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå