Bustetroll Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Kontormedarbeider, resepsjon, kundebehandling/kundesenter etc.Hvilke type dataprogrammer bruker dere daglig? Går på datakurs, og i dag måtte jeg være hjemme med mini, og fikk da oppgave å lage en vox-profil. (skrive hvilke jobber jeg er på utkikk etter, og hvilke type dataprogrammer som trengs, og i hvor stor grad de brukes i det daglige arbeidet)Vi skal (endelig) deles inn i grupper ettersom hva vi trenger å lære, så da slipper jeg som kan mye data fra før, å lære og lage en mappe, skrive store og små bokstaver osv Så, da spør jeg. Hvilke dataprogrammer bruker dere?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Jobber som advokatsekretær. Vi bruker til daglig Worksite og Maconomy. Tidligere også SuperOffice. Anonymous poster hash: 66b06...8b0
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Stort sett kun office-pakken + noen programmer som er spesialdesignet for oss. Anonymous poster hash: 26001...362
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 paps office også, selvsagt og ymse leverandørprogram, mend et er jo ikke relevant for alle Anonymous poster hash: 0fa53...2f3
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Kontormedarbeider, resepsjon, kundebehandling/kundesenter etc. Hvilke type dataprogrammer bruker dere daglig? Går på datakurs, og i dag måtte jeg være hjemme med mini, og fikk da oppgave å lage en vox-profil. (skrive hvilke jobber jeg er på utkikk etter, og hvilke type dataprogrammer som trengs, og i hvor stor grad de brukes i det daglige arbeidet) Vi skal (endelig) deles inn i grupper ettersom hva vi trenger å lære, så da slipper jeg som kan mye data fra før, å lære og lage en mappe, skrive store og små bokstaver osv Så, da spør jeg. Hvilke dataprogrammer bruker dere? Hva slags datakurs går du på? Anonymous poster hash: 63c20...295