Gå til innhold

Dere som jobber på kontor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kontormedarbeider, resepsjon, kundebehandling/kundesenter etc.
Hvilke type dataprogrammer bruker dere daglig?

Går på datakurs, og i dag måtte jeg være hjemme med mini, og fikk da oppgave å lage en vox-profil. (skrive hvilke jobber jeg er på utkikk etter, og hvilke type dataprogrammer som trengs, og i hvor stor grad de brukes i det daglige arbeidet)
Vi skal (endelig) deles inn i grupper ettersom hva vi trenger å lære, så da slipper jeg som kan mye data fra før, å lære og lage en mappe, skrive store og små bokstaver osv :P

Så, da spør jeg. Hvilke dataprogrammer bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber som advokatsekretær.

Vi bruker til daglig Worksite og Maconomy. Tidligere også SuperOffice.

Anonymous poster hash: 66b06...8b0

Skrevet

Stort sett kun office-pakken + noen programmer som er spesialdesignet for oss.

Anonymous poster hash: 26001...362

Skrevet

paps ;) office også, selvsagt :) og ymse leverandørprogram, mend et er jo ikke relevant for alle

Anonymous poster hash: 0fa53...2f3

Skrevet

Går på datakurs, og i dag måtte jeg være hjemme med mini, og fikk da oppgave å lage en vox-profil. (skrive hvilke jobber jeg er på utkikk etter, og hvilke type dataprogrammer som trengs, og i hvor stor grad de brukes i det daglige arbeidet)

Vi skal (endelig) deles inn i grupper ettersom hva vi trenger å lære, så da slipper jeg som kan mye data fra før, å lære og lage en mappe, skrive store og små bokstaver osv :P

Hva slags datakurs går du på?

Anonymous poster hash: 63c20...295

Skrevet

Hva slags datakurs går du på?

Anonymous poster hash: 63c20...295

yrkesrettet data med praksisvia nav:)

Skrevet

Her går det i axapta og worksite + excel:)

Anonymous poster hash: 4e76d...f84

Skrevet

Bortsett fra officepakken er alt egenutviklet og kun til vårt bruk. Men det er jo mye Excel og PowerPoint.

Anonymous poster hash: 143c6...178

Skrevet

Officepakken, M3/Movex, Adobe m fl

Skrevet