Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Noen som vet? Anonymous poster hash: bf801...d99
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Jeg har tatt to. Den ene var litt generell. Det er en del fysisk undersøkelse. Hun som undersøkte meg hadde et instrument som hun brukte rundt om på kroppen. Hun kjente på reflekser og spurte litt om hvordan jeg hadde det. Det var fort gjort for hun fant ikke noe. Den andre undersøkelsen var for å utelukke eller konstatere karpal tunnel syndrom. Da fikk jeg flere punkter plassert på hender/armer for å så få sendt strøm gjennom meg. Bare små greier. Ikke vondt, men litt ubehagelig.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Som regel, ser de på refleksvest, balanse, om du ser fingre, finger til nese, stå på ett ben, gå på linje, få på tå, gå på hel... Anonymous poster hash: f2f36...a6f
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 De sjekker reflekser med reflekshammer, sensibilitet, bevegelighet, synsfelt, styrke i muskler. Alt avhengig av hva dine symptomer er. Mr er vanlig å ta, nevrografi, eeg. Hilsen spl på nevrologisk avdeling. Anonymous poster hash: 93b67...dc9
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 De jeg har vært på har gått på å sjekke balanse, sjekke at nervene fungerer og er like på begge sider (kjører et lite "hjul" over armer, bein, håndlfater osv. og arm/beinstyrke. Vær forberedt på at du må kle av bukse og genser. Anonymous poster hash: 35dce...910
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå