Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 ...som får bli i Norge drar til opprinnelseslandet sitt på ferie. Hvordan tør de det? Har de løyet til norske myndigheter da? Hvordan kan det være farlig å bo der men trygt å dra på ferie dit? Rart de ikke får omgjort vedtaket sitt om opphold i Norge. Jeg tenker ikke på de som kom hit pga krig og at det nå er trygt igjen fordi krigen er over. For øvrig syntes jeg det er flott at Norge tar i mot asylsøkere som trenger beskyttelse. Anonymous poster hash: 278d4...402
Jallow B Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 - Situasjoner kan endre seg. Noen området kan ha blitt bedre, eller hele landet. - Noen lyver, fordi fattigdom og at man dør av sult ikke er grunnlag nok for asyl. - I mange land kan du f.eks bli drept/livstid i fengsel for å være homofil, og søker dermed asyl for å leve livet fullt ut lovlig ett annet sted. Du kan dermed fra på ferie uten at noen hjemme vet at du lever med en partner her i Norge
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Tipper 99% av de lyver, fordi de vet at i Norge får de penger kastet etter seg. Er ingen hemmelighet at Norge blir sett på som verdens mest dumsnille land av alle (?) andre land i verden. Når jeg bodde i USA hørte jeg manges oppfatning om Norge, og at de har hørt at vi lar all slags banditter få bo her... OG, flaut måtte jeg innrømme det.. Norge er på god vei til å bli hele verdens søppelkasse. Desverre. Anonymous poster hash: 2466a...72f
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Tipper 99% av de lyver, fordi de vet at i Norge får de penger kastet etter seg. Er ingen hemmelighet at Norge blir sett på som verdens mest dumsnille land av alle (?) andre land i verden. Når jeg bodde i USA hørte jeg manges oppfatning om Norge, og at de har hørt at vi lar all slags banditter få bo her... OG, flaut måtte jeg innrømme det.. Norge er på god vei til å bli hele verdens søppelkasse. Desverre. Anonymous poster hash: 2466a...72f Hvilke kilder bruker du? Er ikke dette bare synsing? Det du tror er ikke nødvendigvis fakta. Slik jeg har forstått tar Norge i mot svært få flyktninger og asylsøkere, sammenlignet med andre europeiske land. Klart noen lyver og snylter på staten, men det vil det faktisk alltid være risiko for, også blant de etnisk norske. Anonymous poster hash: f4968...d6c
Jallow B Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Tipper 99% av de lyver, fordi de vet at i Norge får de penger kastet etter seg. Er ingen hemmelighet at Norge blir sett på som verdens mest dumsnille land av alle (?) andre land i verden. Når jeg bodde i USA hørte jeg manges oppfatning om Norge, og at de har hørt at vi lar all slags banditter få bo her... OG, flaut måtte jeg innrømme det.. Norge er på god vei til å bli hele verdens søppelkasse. Desverre. Anonymous poster hash: 2466a...72f Vi tar imot veldig få i forhold til andre europeiske land, og det er langt ifra enkelt å få opphold i Norge. Ett av de vanskeligste landa, faktisk. Det er utrolig synd at du tror 99% lyver for å få opphold. Du burde tatt deg en prat med de som har reist bakveien og sett mennesker dø i jakten på ett bedre liv, og gjerne blitt både fengslet, voldtatt og nesten drept underveis. Jeg greier ikke å fatte at man tror folk gjør det for moro skyld..
Cat.68 Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Du blander ikke flyktninger og innvandrere da.? Innvandrere trenger jo ikke ha en grunn å frykte hjemlandet på lik linje som mange flyktninger gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå