Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Har en baby som blir 6 uker nå på lørdag. Jeg fullammer. Igår så veide jeg meg og han på vekta, og fikk se til min store overraskelse se at han bare har gått opp 300gram siden fødselen! Veide 3740 når han ble født, gikk ned 350 gram på sykehuset, og nå er han 4040 gram i følge vekta mi. Er ikke dette veldig lite? Han har vokst siden fødselen, og utviklingen er fin. Sover greit, spiser med hver 2-3 time dag som natt, får lett kontakt med han og han er med. Noen fler som har opplevd lav vektoppgang? Anonymous poster hash: 9bf9d...ab9
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Nå skal de jo legge på seg 300 g i uka, så det er jo litt lite. Nå er det ikke sikkert at det blir helt riktig når du veide på den måten. Og du ser jo at han vokser og har det bra. Ta en tur på helsestasjonen og prøv isteden der, så blir det nok mer riktig. Anonymous poster hash: a6b3f...f4b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Har du ikke vært på helsestasjon siden fødselen? Her er hs hjemme hos oss etter 1-2 uker og ny time når barnet er 4 uker... Badevaktene er forøvrig unøyaktige så sjekk hos hs. Anonymous poster hash: be9e6...424
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå