Gå til innhold

Apropos bryllup - inspirert: hva synes dere om

Anbefalte innlegg

Skrevet

det når brudeparet inviterer folk uten følge? Altså gifte folk, der mannen for eksempel er invitert, men ikke kona?

Anonymous poster hash: db282...16b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

det synes jeg er virkelig ille! Syns kaffegjester er greit jeg ;)

Anonymous poster hash: 13124...0c4
Skrevet

Jeg synes det er helt greit hvis det er mannen som er invitert og ikke jeg. :P Han klarer fint å kose seg på fest uten meg, og jeg vil som regel helst slippe, så det passer ypperlig. Også slipper vi å ordne barnevakt. ;)

Men selv kunne jeg aldri tenke meg å gå i bryllup uten han.

Anonymous poster hash: 16186...0eb
Gjest meg&mini
Skrevet

Jeg synes at det er veldig rart, men jeg må bare spørre... Hvorfor bare de som er gift? Hva med de som er samboere med eller uten barn? :)

Jeg kan forstå at den ene i et nyere forhold ikke blir invitert, men samboer og ektefelle bør inviteres.

Skrevet

Syntes er spesielt.. Men i spesielle tilfeller kan det jo være greit. F.eks hvis man kun faktisk kjenner den ene, og aldri engang har møtt partneren. Skal man invitere tidligere bestevenninner fra skole osv, så blir fort gjestelista full dersom alle skal ha med samboer/mann.. 
Men spesielt, er det jo

Skrevet

Det synes jeg er en uting! Vi skal gifte oss snart, og ber selvfølgelig samboere/koner/menn og kjærester. Unntaket er der forholdet kun har vart en veldig kort stund (f.eks ungdomskjærester) og mulige kjærester til slektninger vi aldri har møtt.

Skrevet

Kommer helt an på relasjonen mener jeg. At ene parten er invitert til kaffe til slektninger man ikke har daglig omgang med mener jeg må være greit. Også barndomsvenner må være greit.

Skrevet

Kommer helt an på relasjonen mener jeg. At ene parten er invitert til kaffe til slektninger man ikke har daglig omgang med mener jeg må være greit. Også barndomsvenner må være greit.

Kan de ikke spandere på en kaffekopp og litt kake til ektefellen / samboeren også?

Skrevet

Ufint. 

Vi inviterte alle med partner, en like stor selvfølge som at alle var invitert til hele hopprennet. Og siden vi kjørte "3 dager til ende" fikk vi god tid til å bli kjent med de som var "nye" for oss. 

Skrevet

Det blir vel ofte begrenset av plassen man har til rådighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...