Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Noe jeg synes er ganske morsomt er at vi nå i mange år har lest om hvor ekstremt viktig det er å holde blodsukkeret helt jevnt, spise nok hver dag og unngå "sparebluss" ved slanking. Så kommer 5:2 dietten og folk hiver seg på den som jo faktisk har stikk motsatt filosofi! Det rareste er at det er stort sett de samme menneskene som har vært overbevist om riktigheten av begge diettene. Morsomt. Anonymous poster hash: 9d2c8...4f9
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Noe jeg synes er ganske morsomt er at vi nå i mange år har lest om hvor ekstremt viktig det er å holde blodsukkeret helt jevnt, spise nok hver dag og unngå "sparebluss" ved slanking. Så kommer 5:2 dietten og folk hiver seg på den som jo faktisk har stikk motsatt filosofi! Det rareste er at det er stort sett de samme menneskene som har vært overbevist om riktigheten av begge diettene. Morsomt. Anonymous poster hash: 9d2c8...4f9 Fordi dette med at du må spise frokost og ofte, viser seg å være en myte som er i ferd med å bli avlivet. Anonymous poster hash: 4c6df...819
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Noe jeg synes er ganske morsomt er at vi nå i mange år har lest om hvor ekstremt viktig det er å holde blodsukkeret helt jevnt, spise nok hver dag og unngå "sparebluss" ved slanking. Så kommer 5:2 dietten og folk hiver seg på den som jo faktisk har stikk motsatt filosofi! Det rareste er at det er stort sett de samme menneskene som har vært overbevist om riktigheten av begge diettene. Morsomt. Anonymous poster hash: 9d2c8...4f9 Fordi dette med at du må spise frokost og ofte, viser seg å være en myte som er i ferd med å bli avlivet. Anonymous poster hash: 4c6df...819 Det er jo ikke noe nytt. Jeg har ikke sett seriøse artikkler om saken på flere tiår som har konkludert med at det er noe fysisk i kroppen som gjør frokosten viktig eller at sparebluss gjør at du ikke går ned i vekt. At frokost kan være smart for å ungå å spise en masse dritt i steden er en annen sak. Leser ikke folk annet enn overskriftene i Dagbladet før de blir overbevist om efekten av dietter og slankeopplegg? Anonymous poster hash: 9d2c8...4f9
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Noe jeg synes er ganske morsomt er at vi nå i mange år har lest om hvor ekstremt viktig det er å holde blodsukkeret helt jevnt, spise nok hver dag og unngå "sparebluss" ved slanking. Så kommer 5:2 dietten og folk hiver seg på den som jo faktisk har stikk motsatt filosofi! Det rareste er at det er stort sett de samme menneskene som har vært overbevist om riktigheten av begge diettene. Morsomt. Anonymous poster hash: 9d2c8...4f9 Fordi dette med at du må spise frokost og ofte, viser seg å være en myte som er i ferd med å bli avlivet. Anonymous poster hash: 4c6df...819 Det er jo ikke noe nytt. Jeg har ikke sett seriøse artikkler om saken på flere tiår som har konkludert med at det er noe fysisk i kroppen som gjør frokosten viktig eller at sparebluss gjør at du ikke går ned i vekt. At frokost kan være smart for å ungå å spise en masse dritt i steden er en annen sak. Leser ikke folk annet enn overskriftene i Dagbladet før de blir overbevist om efekten av dietter og slankeopplegg? Anonymous poster hash: 9d2c8...4f9 Dietter som 5:2 skaper i det minste diskusjoner om vedtatte sannheter ingen kosthold, og det er jo bra. Lever ikke på 5:2 selv fordi jeg ikke klarer hele dager med faste, men jeg jublet da endelig myten om frokost ble avlivet siden dette er et måltid som kun har vært til besvær for min del. Dette med å kun lese overskrift for nå være din konklusjon, det gjelder i hvert fall ikke for meg. Anonymous poster hash: 4c6df...819
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå