Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Kan noen dele erfaringer i forbindelse har med tannfrembrudd hos de minste? Minstemann her i huset er snart 8 mnd, og i natt har han sovet godt fra kl 04 til 06. Resten av tiden har det vært 10 min her og 15 min der. Utilpass og veldig dårlig søvn. (ikke gråt, men sutring) Jeg finner ingen annen grunn enn tennene. Han har fått to tenner foran nede, men disse er litt under halvveis opp enda. Han fikk en stikkpille før han la seg, og da sov han greit til midnatt. Etter det har det vært helt håpløst. Andre som har hatt det på samme måte? Anonymous poster hash: 7aa6f...703
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 7aa6f...703
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Ja, min minste var veldig plaget med alle tennene. Dårlig søvn i ukesvis før tennene brøt fram. Nettene var et mareritt fra 7 mnd til 2 år. Vi hadde bare få uker opphold mellom hver tann. Løsningen ble å bruke smertestillende i de verste periodene. Paracet opp til 1 år, ibux fra 1 år. Nå er hun snart 3 år og alle tennene er oppe for flere mnd siden. Men hun har fortsatt dårlige netter. Jeg tror hun har vært så vant til avbrutt søvn at hun ikke vet hva det vil si å sove dypt og lengre økter. Anonymous poster hash: 9d920...d4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå