PrinsesseHengepupp Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Jeg prøvde det for første gang på fredag. Nå kjennes føttene utrolig stive og tørre ut, smører og smører, men er som om huden er blitt for liten, og stram. Ellers ikke merket noe. Vanlig følelse? Noen råd for å få de til å kjennes litt mer ehh.... passelige ut?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 He-he.... sorry at jeg ler, men ser for meg at du har krympet huden på føttene dine til babyfoot-størrelse Jeg har aldri prøvd det selv. Prøv å sette føttene i en balje med vann med sjøsalt eller himalayasalt i. Etter 10-15 minutter, så bruker du Scholl sin fotbørste på føttene (bare den fineste skrubben). Smør føttene inn med et godt lag med en god fuktighetskrem. Så smører du dem inn med enten olivenolje eller cocosa. Trekk en brødpose på hver fot. Tykksokker utenpå dette igjen. Sov gjerne med det over natta. Myke og gode føtter dagen etter To tips: Finn frem brødposene før du setter deg ned - kjedelig å sette oljespor i hele huset. Been there, done that. Ha gjerne et par tøfler eller innesko du kan sette plast-sokk-føttene i, for blandingen av plast og sokker kan bli skli-farlig. Been there, done that too Hvis du har tørre føtter så pass på at du får i deg nok gode oljer, spesielt omega3. Hvis du sliter med at hælene sprekker opp så ta tilskudd med sink en periode. Anonymous poster hash: 60066...7d9
It's all about me Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Det tar en stund før virkningen er full og du flasser av alt. Gå med sokker hele tiden når du kommer dit. Babyfoot fungerer supert, har blitt en fast vår-tradisjon :-)
Elsker livet Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Det klødde og føltes veldig tørt noen dager, deretter begynte flassinga. Det flasset på helt fin hud, mens den tykke harde huden satt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå