Gå til innhold

kva er halvdagsplass i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg trudde dette betydde at me har halvparten av timane pr veke og fordeler slik me ønsker etter ryddig avtale med bhg. Stemmer ikkje det? Er det to dagar ei veke og tre neste?? Då har eg bomma på søknaden. Tenkte vår skulle gå 3 dagar frå 9 til 14.

Anonymous poster hash: efef3...79b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er 2 dager ene uka og 3 dager andre uka ja.

Utifra det du trodde... Åssen skulle det fungert for det barnet ditt barn deler plass med? Skulle det barnet vært der fra 7-9,blitt hentet og så levert igjen kl 14 og bli til 17?

Halv plass er en full plass som deles på to barn. Så når ditt barn har 2dagers-uke,har det andre barnet 3dagers-uke,og omvendt.

I vår bhg fordeles det sånn: tirsdag og torsdsg ene uka og mandag,onsdag og fredag andre uka. Fra åpningstid til stengetid.

Vil du ha fra 9-14 må du nok finne en barnepark,hvis det er slikt der du bor. Er få barneparker igjen men... Sist jeg var i nærheten av en barnepark var det åpent fra 10-14.

Skrevet

Da hadde jeg søkt full plass og levert og hentet når det passet meg :)

Skrevet

Jeg kunne bare hatt 50% plass i barnehagen hvis ikke den ordningen hadde vært lagt opp til at barnehagen skal fylle opp plassen. Jeg jobber alt fra 1-4 dager per uke, men det nytter jo ikke når man må ha 2 dager den ene uka og 3 den andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...