Gå til innhold

Ammer og spiser mye sukker...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor dumt er det?:( Vil skjerpe meg!!!

 

Anonymous poster hash: ea7bc...ef8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig dumt!

 

Du forstyrrer tarmbakteriefloraen din, noe som er dumt siden 70-80 % av immunforsvaret ditt utgjøres av riktig tarmbakterieflora. Babyen skal bruke dine immunstoffer for å bygge opp sitt eget immunforsvar. Dvs at du ikke tilbyr babyen så godt immunforsvar som du kunne gjort.

 

Mye sukker gir som regel mer forekomst av candida, og babyen vil også arve dette.

 

Tarmbakteriefloraen er vi avhengige av for å få nok opptak av næringsstoffer også.

 

I tillegg til dette så gir du deg selv et veldig ustabilt blodsukker, noe som som regel gir deg dårligere kolesterolstatus i kroppen, det fremmer betennelser i kroppen.

 

Sukker er tom næring, det tilfører energi, men ingen næring. Faktisk så tapper sukker kroppen din for viktige næringsstoffer som mineraler og B-vitaminer. Jo mindre du har av slikt selv, jo mindre optimal vil morsmelken være - selv om kroppen alltid tilstreber å gjøre morsmelken mest mulig optimal.

Men du tapper også deg selv unødvendig mye for energi og næringsstoffer.

 

Spis mer riktig fett og mindre karbohydrater, spis mye grønnsaker og gode proteinkilder, spis bær i steden for frukt, spis nøtter og mørk sjokolade. Da holder du blodsukkeret ditt langt mer stabilt enn om du stadig velger raske løsninger. Og ikke minst - søtsuget blir ikke så stort når du med maten holder blodsukkeret ditt stabilt. Pass på at du får i deg nok omega3 også, det kan også hjelpe på sukkersuget.

 

Du kan med fordel ta en runde med gode tarmbakterier selv, da bygger du opp igjen din egen tarmflora og du overfører godene ved dette til babyen :)

 

Du har viljen og verdens beste grunn til å snu litt på vanene dine, så dette greier du :)



Anonymous poster hash: 8ccb3...9d0
Skrevet

Jeg kunne faktisk ikke fått et bedre svar enn dette! Tusen tusen takk!!!:) Jeg skal skjerpe meg!

 

 

Hi

 

Anonymous poster hash: ea7bc...ef8

Skrevet

Jeg kunne faktisk ikke fått et bedre svar enn dette! Tusen tusen takk!!! :) Jeg skal skjerpe meg!

 

 

Hi

 

Anonymous poster hash: ea7bc...ef8

 

Så flott :) You can do it! :)

 

Anonymous poster hash: 8ccb3...9d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...