Gå til innhold

Ehm... Dette var litt..... Merkelig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde irriterende smerter i magen i natten som var (ikke vondt, mer som støl og skrev om det tidlig i dag) kastet opp av ubehaget et par ganger, så gikk det over.. Men nå er det begynt igjen og har "pressrier" nesten.. Altså når de verste takene kommer, må jeg presse.. Og jeg er ikke gravid! Er ikke det rart?

 

Anonymous poster hash: ba77d...727

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brokk/tarmslyng? Galle- eller nyresteinsanfall? Sterke smerter i magen bør sjekkes så lenge man ikke kjenner årsaken.

Skrevet

Det er ikke veldige smerter. Føles som at jeg er støl bare..

 

Anonymous poster hash: ba77d...727

Skrevet

Eehhh, en type omgangssyke?



Anonymous poster hash: ce978...75b
Skrevet

 

Eehhh, en type omgangssyke?

 

Anonymous poster hash: ce978...75b

Nei. Er ikke det.

 

Anonymous poster hash: ba77d...727

Skrevet

Jeg hadde det sånn i flere år. Ikke hver dag, men sånn innimellom. Ble tilslutt utredet og det viste seg at jeg har  cøliaki.

 

Smertene som kom minnet mer eller mindre om en fødsel, i tillegg til at jeg kastet opp. Ville fått en legetime, bare da kan du få et svar på hva det kan være :)



Anonymous poster hash: d925f...5e5
Skrevet

Synes det er merkelig at jeg får et skikkelig behov for å presse. Hadde du også det?

 

Anonymous poster hash: ba77d...727

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...