Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Hadde irriterende smerter i magen i natten som var (ikke vondt, mer som støl og skrev om det tidlig i dag) kastet opp av ubehaget et par ganger, så gikk det over.. Men nå er det begynt igjen og har "pressrier" nesten.. Altså når de verste takene kommer, må jeg presse.. Og jeg er ikke gravid! Er ikke det rart? Anonymous poster hash: ba77d...727
PrinsesseHengepupp Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Brokk/tarmslyng? Galle- eller nyresteinsanfall? Sterke smerter i magen bør sjekkes så lenge man ikke kjenner årsaken.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Det er ikke veldige smerter. Føles som at jeg er støl bare.. Anonymous poster hash: ba77d...727
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Eehhh, en type omgangssyke? Anonymous poster hash: ce978...75b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Eehhh, en type omgangssyke? Anonymous poster hash: ce978...75b Nei. Er ikke det. Anonymous poster hash: ba77d...727
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Jeg hadde det sånn i flere år. Ikke hver dag, men sånn innimellom. Ble tilslutt utredet og det viste seg at jeg har cøliaki. Smertene som kom minnet mer eller mindre om en fødsel, i tillegg til at jeg kastet opp. Ville fått en legetime, bare da kan du få et svar på hva det kan være Anonymous poster hash: d925f...5e5
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 Synes det er merkelig at jeg får et skikkelig behov for å presse. Hadde du også det? Anonymous poster hash: ba77d...727
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå