Gjest Løvemusene Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Brødre: 2 stk Svigerinner: 2 stk Svigerinner på den andre siden: 2 stk Svoger på den andre siden: 1stk Nevøer og nieser: 8 stk Mor: 1 stk Svigermonster: 1 stk Alle gis bort mot henting, fordi jeg orker ikke mer! Medfølger ikke: ektemann 1 stk. og baby 1stk. *dagens utblåsning*
Ziva Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Hvis du virkelig vil bli kvitt de så leverer du
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Jøss, om alle andre i begges familier er så ille burde du kanskje se deg i speilet og vurdere om det er hos deg problemet ligger...? Statistisk sett så er det ikke gode odds for å få bare idioter på begges sider av familien Anonymous poster hash: 5d8f0...bc8
Gjest Løvemusene Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Jøss, om alle andre i begges familier er så ille burde du kanskje se deg i speilet og vurdere om det er hos deg problemet ligger...? Statistisk sett så er det ikke gode odds for å få bare idioter på begges sider av familien Anonymous poster hash: 5d8f0...bc8 Du, kan være noe i det du skriver Likevel er jeg overbevist om at jeg er uheldig. Vi er nok litt for asosiale vil jeg tro. Lei av de renner ned dørene våre nå Ps. Kanskje noen av de er uskyldige, men de følger med i pakka hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå