Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Han har fått er flassende utslett på/mellom øyenbrynene. Det kommer gul væske aom størkner. Nå så jeg at han har klort seg i utslettet, og der er det rødt... Stakkar:( Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: 85fe8...e66
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 85fe8...e66
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Høres mer ut som betennelse av noe slag siden han klorer seg. Ta på han små votter, fikk kjøpt slike på h&m før hvertfall. Ta litt pyriset på en bomullsdott og vask der det vesker og er rødt. Ikke bruk pyriseptkrem siden han kan gni dette i øyne. Smør med brystmelk om du ammer. Har to barn med atopisk eksem. Ble anbefalt å smøre de med brystmelk i fjeset når de var små. Det hjalp også bedre enn kremer. Anonymous poster hash: e3285...a04
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Tuuusen takk!!! Hi Anonymous poster hash: 85fe8...e66
PrinsesseHengepupp Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 (endret) Om huden allerede er tørr bør du unngå pyrisept da det har en sterk uttørkende effekt. Vask heller med rent vann eller olje, evt saltvann, og smør med brystmelk som nevnt over. Om det ikke bedres på 2-3 dager ville jeg søkt råd hos helsesøster eller lege. God bedring til lille. Endret 3. februar 2014 av PrinsesseHengepupp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå