Gå til innhold

Er du fornøyd med arbeidsplassen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du fornøyd med arbeidsplassen din? Gleder du deg til å dra på jobb? 

Anonymous poster hash: 2d022...ad4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg gleder meg til å dra på jobb. Alt er ikke perfekt, men jeg er oppriktig glad i jobben min.

Anonymous poster hash: b6f4d...5de

Skrevet

Kommer av på hvilken dag du spør....

Skrevet

Enig med nr to! :)

Anonymous poster hash: cf977...2dd

Skrevet

Nei..

Anonymous poster hash: 19dc5...f4f

Skrevet

Å ja! Jeg elsker den. Både brukerne, kollegene og sjefen :) Gleder meg til hver dag :)

Skrevet

Nope! Jobber i en kjedebutikk som er så topptung og fullt av rigide rutiner og systemer at det kan kvele motivasjonen til den beste av oss.

Skrevet

Jeg gleder meg  hver dag, spes nå som en mann fullstendig tar fra meg pusten.

Anonymous poster hash: 47cfe...7cb
Skrevet

Tvert imot, gruer meg til jobben....

Anonymous poster hash: 5f824...e12

Skrevet

Folk flest trives godt i følge arbeidslivsundersøkelser, omtrent 80% rapporterer faktisk at de gjør det :). Men det er samtidig forskjell på å trives godt, og å direkte glede seg i forkant- færre rapporterer forståelig nok om det sistnevnte.

Gruer man seg derimot svært ofte i en slik grad at man får helseplager av det, så er det gjerne et tegn på at noe ikke er helt som det burde være.

Skrevet

Har barselpermisjon og savner ikke jobben egentlig. Koslige kollegaer men lite utfordrende arb.oppg. Var litt lei nå på slutten. Kanskje jeg ser annerledes på det etter endt permisjon:)

Anonymous poster hash: be298...85e

Skrevet

Både og. Elsker jobben, oppgavene og mennskene, men ønsker at det ble driftet bedre og at jeg hadde bedre lønn.

Anonymous poster hash: 568b5...42a
Skrevet

Både og. Har noen bitchy, backstabbing kolleger som tråkker på andre for å fremheve seg selv. Æsj!

Anonymous poster hash: 13ee6...eb0

Skrevet

Nei. Har en forferdelig sjef og det er enorm gjennomtrekk på arbeidsplassen. Hele staben ble byttet 4 ganger på 5 år. Likevel skylder hun på alle andre. Ble advart mot å begynne der, og skulle hørt på det!

Skrevet

Jeg elsker jobben min, og gleder meg til å gå på jobb :)

En ny og herlig følelse etter mange år med mistrivsel i en annen type jobb.

Skrevet

Veldig glad i kollegaer, arbeidsoppgaver og merkevarene jeg jobber med.

Men det er noen latterlige elementer der. (Ledelsen) som ikke alltid kan loven men har noen smarte forslag. :-)

Anonymous poster hash: de871...9af

Skrevet

Jeg elsker jobben min, og har fantastiske brukere, kollegaer og sjef.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Elsker jobben min, og teller dager til jeg er tilbake etter permisjon!! gleder meg skikkelig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...