Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Jeg deler tomannsbolig med far til våre barn. Mye fordi far er syk, og hadde vi flyttet hver for oss hadde barna fått mindre omgang. Faren og jeg er ikke verdens beste venner, dårlig på kommunikasjon. Så skjer det at jeg forelsker meg i en på jobben, og dette er gjensidig. Satse? Eller la det være slik det er nå, og ofre kjærligheten? Var da ikke i planen at jeg skulle forelske meg..... Trenger å få ditt råd. Anonymous poster hash: 9ac55...41c
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Leve videre hvis han treffer ei annen så har jeg liten tro på at han ofrer deg en tanke først. Nei kjør på Anonymous poster hash: 313b6...097
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Er du sammen med far? Vet barna at dere ikke er sammen? Klart du kan satse, men er det greit? Anonymous poster hash: 3ddf6...bc4
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Takk for svar. Vet ikke hvor greit. Far ser ikke sine egne begrensinger. Feks ferier så vil han ta de med på tur gjerne syden. Han er av typen som rett og slett sovner overalt. Er redd han ikke klarer å følge opp. Er det jeg som må ofre meg igjen? Anonymous poster hash: 9ac55...41c
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Fars sykdom er strengt tatt fars ansvar. Hvis han sovner overalt så ville jeg krevd at han fulgte dette opp ift lege hvis han skal ha med seg barna noe sted, ellers ville jeg ikke turd å overlate dem til ham. Har han f.eks. søvnapne som gjør at han i løpet av natten ikke får nok oksygen og dermed aldri blir uthvilt? Kan han være en av dem som fikk narkolepsi etter svineinfluensavaksinen? Ellers mener jeg at dere begge to må få lov å leve livene deres videre. Jeg ville ikke brutt med den nye mannen. Men jeg ville sett an hvor raskt jeg evt tok ham med hjem. Kommer litt an på hvor lenge det er side bruddet med far til barna dine. Jo kortere tid det er siden jo sårere er det sikkert for ham. Og hvis han ikke takler at du får ny kjærest så må du nesten vurdere om du kan fortsette en slik boordning i mange år til, med tanke på at du og eksen kommuniserer så dårlig. Du kan ta hensyn, men det er ingen grunn til at du skal sette livet ditt på vent. Anonymous poster hash: 4755c...274
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Ansvar ja, er vel der mye av problemet ligger. Han er mye våken om natten pga smerter, noe som gjør at han fort dupper av og sovner på dagen. Tør ikke å la barna dra alene med han. Han er også hjertesyk, og ting kan skje fort. Tusen takk for svar. Anonymous poster hash: 9ac55...41c
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 Ansvar ja, er vel der mye av problemet ligger. Han er mye våken om natten pga smerter, noe som gjør at han fort dupper av og sovner på dagen. Tør ikke å la barna dra alene med han. Han er også hjertesyk, og ting kan skje fort. Tusen takk for svar. Anonymous poster hash: 9ac55...41c
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #8 Skrevet 3. februar 2014 Jeg synes det blir feil ovenfor barna dine. Hvis dere per i dag bor sammen og de tror dere elsker hverandre og er kjærester, så rekker de jo ikke å sørge over at dere går fra hverandre før de må forholde seg til en ny mann. Har ikke betenkeligheter overfor barnas far. Han må ta ansvar for seg selv. Anonymous poster hash: 13775...6fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå