Gå til innhold

Herregud! Min datter er sammen men en jøde!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En sterk troende og praktiserende jøde! Hun har sagt hun har fått seg kjæreste, vært sammen siden før sommeren. Men siden hun studerer i en annen by har jeg ikke møtt han og hun har ikke fortalt meg at han er jøde, før idag!

Det er nesten sånn at jeg håper hun går ifra han eller omvendt. Vil ikke at min datter skal være sammen med en så troende jøde.

Dagens utblåsning!

Anonymous poster hash: 658f8...659

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som om du selv ikke er så gammel da, måten du skriver på.. 

Anonymous poster hash: a782f...a2a
Skrevet

I alle dager.....

Er bare tull.

Anonymous poster hash: a782f...a2a

Skrevet

tipper dette innlegget er skrevet slik for å illustrere hvor legalt det er å hetse og mistro muslimer. Man bytter ut ordet muslim med ordet jøde, så får man se hvor ille det man lirer av seg faktisk er....

Anonymous poster hash: 32b96...43d
Skrevet

Hei Hitler.

Unødvendig.

Skjønner godt HI er bekymret dersom fyren er sterkt troende. Datteren må i så fall bli jøde for å gifte seg med ham. I det minste står kvinner sterkt i jødedommen (i barnesmenheng i alle fall til barnet er syv år) så ville ikke vært bekymret sånn sett.

Jødiske bryllup er forresten artige.

Å, og gutter må omskjæres, med gjester og alt til stede. (!!)

Anonymous poster hash: d37fb...56c

Skrevet

Hadde vært bekymret om fyren hadde vært svært religiøs uansett religion egentlig… Kristen inkludert. De har ofte veldig mye rart for seg og re ofte veldig bastante på at sånn SKAL det være..

Skjønner deg godt jeg.

Skrevet

Ja, HERREGUD kan du godt si :P

Skrevet

Jeg er jøde. Det finnes ingen "sterkt troende jødiske gutter" i tjueårene i Norge. Og om det hadde gjort det, så hadde han ALDRI datet en ikke-jøde ;-)

Anonymous poster hash: 8b2eb...531

Skrevet

Du virker moden og reflektert.

Pass på, snart vil ikke datteren din ha noe med deg å gjøre.

I valget mellom en umoden hysterisk mor og mannen hun elsker ryker nok du på ræva ut.

Anonymous poster hash: 7b52e...02d

Skrevet

Skjønner deg godt. Håper barnet mitt ALDRI blir sammen med en sterkt religiøs mann, og iallefall ikke barbarer som skjærer i barna sine.

Anonymous poster hash: 1c72f...191
Skrevet

Så lenge de ikke lemlester og merker forsvarsløse guttebarn for livet eller kun spiser koscherslaktede dyr (de tillater ikke bedøvelse før de kutter strupen slik som ved halalslakt), så går det sikkert bra.

Anonymous poster hash: b2897...c6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...