Gå til innhold

Luktet så rart fra underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært plaget med noe lukt fra underlivet, men de siste dagene har det luftet så fælt! Har dusjet, men føler nesten så at lukten sprer seg like etterpå og jeg kan kjenne den om jeg står. Har ikke turt å spørre mannen om han har kjent noen forskjell… 
Har ikke noe vondt eller andre plager. Noen som vet hva det kan skyldes? 

Anonymous poster hash: a8cd3...4e4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Balansen i underlivet kan være endret, dette har hendt meg flere ganger og er veldig vanlig. Ta deg en tur til apoteket. Der har de slike tuber du fører inn i skjeden for å opprette balensefloraen. (Kommer ikke på hva de heter) Funker ikke dette kan du ta det opp meg lege å få tatt noen prøver, evt en litt sterkere kur enn disse tubene.

Anonymous poster hash: a181d...f02
Skrevet

Lukter det fisk?

Er en type soppinfeksjon som lukter råtten fisk. Da må du til lege.

Anonymous poster hash: adfaa...fd6
Skrevet

Bacterial vaginosis. Dra til legen din, så gir han deg en liten antibiotikakur som retter oppi det veldig fort. Er lurt å bruke sånne tabletter man kjøper på apoteket av og til, så holder du miljøet der bra og slipper sånt problem igjen...

Anonymous poster hash: b4288...44e
Skrevet

Lukter det fisk?

Er en type soppinfeksjon som lukter råtten fisk. Da må du til lege.

Anonymous poster hash: adfaa...fd6

Har aldri hatt sopp, men synes vel egentlig ikke det lukter rotten fisk. Kan sikkert google meg frem, men er det ikke litt normalt å kanskje få vondt eller merke det på noen andre måter enn bare lukt?

Hi

Anonymous poster hash: a8cd3...4e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...