Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Vente til det går over? Er snart en uke, og er drittlei av tett nese, feber og voldsom hoste... Anonymous poster hash: 2eeae...f69
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Paracet går helt fint😊 Men man skal ikke ta Ibux når man er gravid. Anonymous poster hash: 3736e...328
*Miss Marple* Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Lavtrykk ta paracet ifølge min jordmor. God bedring.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Feber er mye mer skadelig for fosteret enn paracet, ikke bra at babyen blir overopphetet og fostervannet blir like varmt som deg.... Da jeg fikk lungebetennelse som gravid fikk jeg beskjed om å holde feberen nede med paracet. Anonymous poster hash: ac11e...969
karamba9 Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Takk!!! Tenker hele tiden at pillene kan skade forsteret, men min feber på 4 dager skader antageligvis også?.... Er liksom ikke noe så akutt og uvanlig for å dra på legekontoret, men det varer for lenge, og da begynner jeg å lure hva som er riktig...uff, ikke kult å være gravid og syk, blæ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå