Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #26 Skrevet 3. februar 2014 Ja, det kunne vi gjort, men har aldri gjort det. Vi velger å bruke halve feriebudsjettet på vinterferien. I år skal vi 3 dager til Hovden og 4 dager til Rauland. Bor på hotell, all inclusive og med heiskort til alle sammen. For oss er vintersport like viktig som bading og sol, de to eldste elsker å stå snowboard og slalåm pluss at de er kjempeflinke på langrenn. Sommerferien går gjerne til Danmark og/eller Sverige, og alle er fornøyd med det. Leier hus eller hytte og besøker noen badeland/fornøyelsesparker. Anonymous poster hash: 4d1f5...5b0
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #27 Skrevet 3. februar 2014 Ja, vi reiser til varmere strøk hvert år. Samt et par turer på vinter/våren og et par turer på høst/vinteren. Men, vi er ikke studenter lenger og begge jobber fullt. Det kommer bedre tider for dere også Anonymous poster hash: 7fb2f...cd7
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #28 Skrevet 3. februar 2014 Har råd, men usikker på om det skal prioriteres i år. Anonymous poster hash: 759e2...c4f
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #29 Skrevet 3. februar 2014 Å reise til syden er nå billig ift. å feriere med bil i Norge / norden. Anonymous poster hash: 43990...1d1
MrsMilla Skrevet 3. februar 2014 #30 Skrevet 3. februar 2014 Ja, men prioriterer ikke det i år siden vi har termin i slutten av juni. Hadde forsåvidt to lange turer i fjor på totalt 7 uker......
PrinsesseHengepupp Skrevet 3. februar 2014 #31 Skrevet 3. februar 2014 Vi har råd, men sydentur er på ingen måte noe vi trakter etter.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #32 Skrevet 3. februar 2014 AB#16 Vil ikke kalle besøk hos familie Norges-ferie. Da har jeg isåfall vært veldig mye på ferie i en av Norges mest populære destinasjoner Klart det er Norgesferie! Det er ferie. I Norge. Dermed Norgesferie. Når jeg drar på ferie til Frankrike og besøker mine slektninger som bor der deler av året, så kaller jeg også det for utenlandsferie, tro det eller ei. Anonymous poster hash: d8ab1...294
DaenerysStorm Skrevet 3. februar 2014 #33 Skrevet 3. februar 2014 AB#16 Vil ikke kalle besøk hos familie Norges-ferie. Da har jeg isåfall vært veldig mye på ferie i en av Norges mest populære destinasjoner Klart det er Norgesferie! Det er ferie. I Norge. Dermed Norgesferie. Når jeg drar på ferie til Frankrike og besøker mine slektninger som bor der deler av året, så kaller jeg også det for utenlandsferie, tro det eller ei. Anonymous poster hash: d8ab1...294 AB#16 Vil ikke kalle besøk hos familie Norges-ferie. Da har jeg isåfall vært veldig mye på ferie i en av Norges mest populære destinasjoner Klart det er Norgesferie! Det er ferie. I Norge. Dermed Norgesferie. Når jeg drar på ferie til Frankrike og besøker mine slektninger som bor der deler av året, så kaller jeg også det for utenlandsferie, tro det eller ei. Anonymous poster hash: d8ab1...294 Javel... Da er jeg ofte på Norges-ferie gitt
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #34 Skrevet 3. februar 2014 AB#16 Vil ikke kalle besøk hos familie Norges-ferie. Da har jeg isåfall vært veldig mye på ferie i en av Norges mest populære destinasjoner Klart det er Norgesferie! Det er ferie. I Norge. Dermed Norgesferie. Når jeg drar på ferie til Frankrike og besøker mine slektninger som bor der deler av året, så kaller jeg også det for utenlandsferie, tro det eller ei. Anonymous poster hash: d8ab1...294 Javel... Da er jeg ofte på Norges-ferie gitt Jeg og, for å si det sånn. Men ikke ofte nok, for i hele fjor kom jeg meg ikke på min faste tur til hjemstedet. Savner det sterkt, og MÅ få det til i år kjenner jeg. Vil aldri flytte tilbake, men et besøk i året MÅ jeg ha. Anonymous poster hash: d8ab1...294
Gjest MMJ Skrevet 3. februar 2014 #35 Skrevet 3. februar 2014 Ja, vi sparer og reiser med billige billetter med Ryan air. Bor på et lite tettsted, ikke noe stort hotell med all inclusive osv, men deilig og varmt, krystallklart vann og veldig koselig. Handler frukt og ferskt brød på torget og ordner oss froskost selv, slik at vi bare spiser lunsjen og middagen ute. Anonymous poster hash: 2c7c4...20b Ja, vi sparer og reiser med billige billetter med Ryan air. Bor på et lite tettsted, ikke noe stort hotell med all inclusive osv, men deilig og varmt, krystallklart vann og veldig koselig. Handler frukt og ferskt brød på torget og ordner oss froskost selv, slik at vi bare spiser lunsjen og middagen ute. Anonymous poster hash: 2c7c4...20b Har du noen link? Til hvor og hotelle og sånn
Gjest MMJ Skrevet 3. februar 2014 #36 Skrevet 3. februar 2014 Ja, reiser hvert år på all inclusive i to uker, i år koster turen 35000kr. Jeg og jentene mine. Jeg sparer 2000kr hver mnd frem tll ferien, får bonus og feriepenger. Ja, reiser hvert år på all inclusive i to uker, i år koster turen 35000kr. Jeg og jentene mine. Jeg sparer 2000kr hver mnd frem tll ferien, får bonus og feriepenger. Reiser du alene? Kan jeg eventuelt spør hvor du reiser? Jeg tør ikke reise alene med jentene, har lyst... men
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #37 Skrevet 3. februar 2014 Jepp. Har råd til det vi har lyst til. I år velger vi Norges ferie, siden vi var i syden og Danmark i fjor Anonymous poster hash: edacb...da9
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #38 Skrevet 3. februar 2014 For oss passer det ikke å reise til Syden om sommeren ettersom ingen av oss er så glad i den voldsomme varmen. Da reiser vi heller på utlandsferier der temperaturen er mildere Anonymous poster hash: 2d349...a89
Daquiry Skrevet 4. februar 2014 #39 Skrevet 4. februar 2014 Ja, reiser hvert år på all inclusive i to uker, i år koster turen 35000kr. Jeg og jentene mine. Jeg sparer 2000kr hver mnd frem tll ferien, får bonus og feriepenger. Ja, reiser hvert år på all inclusive i to uker, i år koster turen 35000kr. Jeg og jentene mine. Jeg sparer 2000kr hver mnd frem tll ferien, får bonus og feriepenger.Reiser du alene? Kan jeg eventuelt spør hvor du reiser? Jeg tør ikke reise alene med jentene, har lyst... men Jepp! Rhodos, Mallorca og i år blir det Tyrkia. Er bare å hive seg i det
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #40 Skrevet 4. februar 2014 Vi har råd, og vi reiser gjerne to ganger i året, fortrinnsvis om vinteren. En fabelaktig måte å lade opp batteriene på, og vi kommer i det hele tatt til å prioritere utenlandsreiser så ofte som mulig. Det ikke noe annet jeg heller gjerne bruker penger på enn å reise sammen med familien min! Anonymous poster hash: 61a64...35e
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #41 Skrevet 4. februar 2014 Råd- ja Prioriterer det- nei Anonymous poster hash: f7df6...76c
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #42 Skrevet 4. februar 2014 Vi har ikke tatt oss råd til det tidligere, men de 3 siste årene har vi reist. I år blir det nok ikke. Anonymous poster hash: eed41...3d1
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #43 Skrevet 4. februar 2014 Jeg har råd, men ikke lyst. Bruker ferien min til å besøke familie og venner som bor et stykke unna. Anonymous poster hash: f47be...705
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #44 Skrevet 4. februar 2014 Ja i år vill vi ha 3 uker i syden ennå ikke bestemt hvor. Men det går på bekostning av andre ting:) Anonymous poster hash: 7aa53...954
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #45 Skrevet 4. februar 2014 Jeg er alene med to barn, og har ikke råd til sydenferie. Kanskje om et par år. Har penger på bufferkonto, men jeg prioriterer ikke å bruke dem på ferie. Siden jeg må ta ferie hele juli pga barnehage og SFO er stengt da, blir det i dyreste laget å reise til syden. Men drømmeferien til barna er enn så lenge fisketurferie på hytta til foreldrene mine, så regner med vi havner der i år Anonymous poster hash: dfd65...242
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #46 Skrevet 4. februar 2014 Ja. Vi er studenter, men jobber ved siden av. Betalte nylig 15 000 for en reise vi skal på i april. Og 10 000 til en annen reise i juni. Anonymous poster hash: 461b9...b3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå