Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har så lyst til å reise til syden med barna, men frem til nå har det ikke gått. Studerer og har måttet jobbe om sommeren og alle pengene har gått til mat og husleie siden vi ikke får lån/stipend om sommeren. Men nå har vi begge jobbet litt ved siden og jeg tror vi får råd til en tur i sommer. Turen blir på ca.12000 kr. Jeg håper virkelig vi får det til Men jeg har hatt råd til sånne restplass/siste liten turer (uten barn) og har ofte spurt venninnen min om hun vil bli med, men hun har ALDRI råd, så det har aldri blitt noe av det. Har dere råd til sydentur i sommer? Anonymous poster hash: 07b66...271
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har råd til det men ikke overskudd til det kjipt Anonymous poster hash: 6dc53...681
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Ja det har vi, men vi gjør det ikke. Norge er verdens beste ferieland! (og det er kanskje fordi vi har billige Norgesferier som gjør at vi har råd til å reise til syden om vi har lyst. Anonymous poster hash: 691da...062
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Ja, vi sparer og reiser med billige billetter med Ryan air. Bor på et lite tettsted, ikke noe stort hotell med all inclusive osv, men deilig og varmt, krystallklart vann og veldig koselig. Handler frukt og ferskt brød på torget og ordner oss froskost selv, slik at vi bare spiser lunsjen og middagen ute. Anonymous poster hash: 2c7c4...20b
magica fra tryll Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Ja, men absolutt ikke lyst. Mange andre ting jeg heller prioriterer.
Elsker livet Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Har råd til det, og i år skal endelig mannen ta en skikkelig sommerferie. Men har ikke funnet ut hvor og hvordan jeg vil reise enda. Er min jobb å fikse det. Tenkte charter med all inclusive, men når det kommer på 70-80000 frister det mer å leie et privat hus, ha leiebil o.l. som vi har gjort de siste årene.
Jojo x3 Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 Ja, men vi drar ikke på charter. Bestiller alt selv og leier hus/hytte. Vi kan være borte i 3-4 uker for prisen av 1-2 uker med charterselskap!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #8 Skrevet 3. februar 2014 Tur til syden på sommeren til 12000???? Anonymous poster hash: 34901...23c
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. februar 2014 #9 Skrevet 3. februar 2014 Ja, det sparer vi til hvert år. I 2012 var vi i Egypt. Betalte 12.000 for 4 stk med all inclusive.
DaenerysStorm Skrevet 3. februar 2014 #10 Skrevet 3. februar 2014 Ja det har vi, men vi gjør det ikke. Norge er verdens beste ferieland! (og det er kanskje fordi vi har billige Norgesferier som gjør at vi har råd til å reise til syden om vi har lyst. Anonymous poster hash: 691da...062 Billig Norges-ferie? Åssen går det an?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #11 Skrevet 3. februar 2014 Ja, men ikke i fellesferien tror jeg. Har ikke hatt lyst til å dra til syden, så har ikke sjekket hvor mye det koster. Anonymous poster hash: 289f2...0a4
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #12 Skrevet 3. februar 2014 Ja det har vi, men vi gjør det ikke. Norge er verdens beste ferieland! (og det er kanskje fordi vi har billige Norgesferier som gjør at vi har råd til å reise til syden om vi har lyst. Anonymous poster hash: 691da...062 Billig Norges-ferie? Åssen går det an? Signerer denne! Jeg er alenemor med veldig dårlig råd og tenkte at det enkleste og billigste var norgesferie, men det er det dummeste jeg noensinne har gjort. Gikk nærmere 30.000 kr! Når man kjører fra nord til sør går det en del drivstoff, overnatting (sov for det meste i telt eller påhytter), men vi skal ha mat, litt shopping, betale oss inn i aktivitetsparker ol. Norge er svindyrt, og vi kunne fint reist to ganger til syden for den summen vi brukte på Norgesferien vår! Slet i laaang tid med økonomien etterpå, selv om vi hadde tidenes ferie! Anonymous poster hash: aaeb8...94b
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #13 Skrevet 3. februar 2014 Har ikke råd til sommeren. Er ferdigstudert da og får jeg ikke jobb med en gang så må sparepengene gå til husleie, mat etc. eller til flyttepenger om jeg får jobb et annet sted. Ferie blir det, men ikke noe dyre greier. Teltturer, fisketur, kanskje en tur til Finland og slike ting. Håper på godt vær Anonymous poster hash: 3e19a...7e3
mamma_bergen Skrevet 3. februar 2014 #14 Skrevet 3. februar 2014 Ja, i år skal vi to uker til syden og reisen kommer på 36 000,- Jeg er student og alenemor, men jeg jobber endel ved siden av og jeg sparer det jeg kan Jeg må jo legge til at mine foreldre spanderer halvparten da Uten dem hadde vi nok måtte gått for et billigere alternativ
Gjest lillehi Skrevet 3. februar 2014 #15 Skrevet 3. februar 2014 Nei det har jeg ikke råd til. Har ikke råd til noen form for ferie😢 kjipt, men sånn er det😝
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #16 Skrevet 3. februar 2014 Vi har ofte billige Norges ferier. Vi drar da på besøk til familien Vi har ikke råd til sydentur hvert år. Vi var for litt over 1 år siden og før der var 4,5 år siden. Vet ikke når det blir neste gang. Før jeg fikk unger og bare hadde meg selv var jeg hvert år. Gjerne sammen med venninner Anonymous poster hash: 87985...88c
skinnfilla Skrevet 3. februar 2014 #17 Skrevet 3. februar 2014 Ja, det har vi, når danmarksturen kommer på 15000 for ei uke + mat og fornøyelsesparker, Så har råd til sydentur ,til 25000 all inclusive... Men vi har ikke reist til syden ennå, har hatt det utrolig greit i Danmark:) Kort reisevei, og fornøyde unger. Men nå blir dette siste året med Danmark, neste år blir det en sydentur på oss alle sammen
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #18 Skrevet 3. februar 2014 Tur til syden på sommeren til 12000???? Anonymous poster hash: 34901...23c Hva mener du? Anonymous poster hash: 07b66...271
DaenerysStorm Skrevet 3. februar 2014 #19 Skrevet 3. februar 2014 Ja det har vi, men vi gjør det ikke. Norge er verdens beste ferieland! (og det er kanskje fordi vi har billige Norgesferier som gjør at vi har råd til å reise til syden om vi har lyst. Anonymous poster hash: 691da...062 Billig Norges-ferie? Åssen går det an? Signerer denne! Jeg er alenemor med veldig dårlig råd og tenkte at det enkleste og billigste var norgesferie, men det er det dummeste jeg noensinne har gjort. Gikk nærmere 30.000 kr! Når man kjører fra nord til sør går det en del drivstoff, overnatting (sov for det meste i telt eller påhytter), men vi skal ha mat, litt shopping, betale oss inn i aktivitetsparker ol. Norge er svindyrt, og vi kunne fint reist to ganger til syden for den summen vi brukte på Norgesferien vår! Slet i laaang tid med økonomien etterpå, selv om vi hadde tidenes ferie! Anonymous poster hash: aaeb8...94b Nettopp... Jeg og typen skulle på road trip et år og sjekka litt priser og sånt, vi kjørte rett ut av landet for å si det sånn AB#16 Vil ikke kalle besøk hos familie Norges-ferie. Da har jeg isåfall vært veldig mye på ferie i en av Norges mest populære destinasjoner
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #20 Skrevet 3. februar 2014 Ferie i Norge er jo kjempe dyrt.. Danmark er fryktelig kjedelig. Jeg forstår ikke folk som ikke vil til syden, det er jo så kjekt Anonymous poster hash: 07b66...271
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #21 Skrevet 3. februar 2014 Ja det har vi, mye takket være mine foreldre som har hus i syden og dette får vi låne gratis :)Er 5 min til stranden og der badebasseng i hagen. Eneste "ulempen" hvis man kan kalle det, er at vi må vaske gulv, støvsuge, lage mat selv osv. Men det er så billig i det landet pluss at vi sparer mye penger på å slippe å leie rom på hotell slik at da spiser vi mye ute eller bestiller mat hjem:) Reise 4 uker hver sommer:) Vi hadde nok hatt råd til å bodd på hotell også hvis mine foreldre ikke hadde hatt hus i syden. Anonymous poster hash: 394e2...0fd
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. februar 2014 #22 Skrevet 3. februar 2014 Ja vi har råd. Reiser til Kroatia med campingvogn hver sommer. Knall kjekt for store og små
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #23 Skrevet 3. februar 2014 Ja, vi pleier å leie hus i Frankrike et par uker. Men i år blir det Danmark og Tyskland. Charter drar vi bare på om vinteren. Anonymous poster hash: e38a7...44b
Englenemine Skrevet 3. februar 2014 #24 Skrevet 3. februar 2014 Ja ,men har prioritert fornøyelsesparkferier. Ikke vært på Sydentur siden før barna ble født.
Daquiry Skrevet 3. februar 2014 #25 Skrevet 3. februar 2014 Ja, reiser hvert år på all inclusive i to uker, i år koster turen 35000kr. Jeg og jentene mine. Jeg sparer 2000kr hver mnd frem tll ferien, får bonus og feriepenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå