Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 hvem er de flinkeste i Trondheim!? Anonymous poster hash: e41d5...f5f
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Ikke gjør det. Grusomt stygt Anonymous poster hash: be9f8...0a9
Miss.Stiletthæl Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 (endret) hvem er de flinkeste i Trondheim!? Anonymous poster hash: e41d5...f5f Kan du ikke bare stå i veikanten og la bilene sprute litt gjørme i ansiktet ditt? Får du det gratis og antagelig mer jevnt. Endret 3. februar 2014 av Miss.Stiletthæl
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Teeite dere er. Undersøk litt nærmere, så ser dere at resultetet blir kjempebra, dersom det er flinke folk som gjør det. Skal ikke fjærne noe av mine bryn. Skal bare fylle inn. hi Anonymous poster hash: e41d5...f5f
Miss.Stiletthæl Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Teeite dere er. Undersøk litt nærmere, så ser dere at resultetet blir kjempebra, dersom det er flinke folk som gjør det. Skal ikke fjærne noe av mine bryn. Skal bare fylle inn. hi Anonymous poster hash: e41d5...f5f Herregud, ikke nok med at du skal splætte svart over øynene, men FYLLE inn BOTOX også.... Gir meg over...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Teeite dere er. Undersøk litt nærmere, så ser dere at resultetet blir kjempebra, dersom det er flinke folk som gjør det. Skal ikke fjærne noe av mine bryn. Skal bare fylle inn. hi Anonymous poster hash: e41d5...f5f Beklager, men må si meg enig med de andre. Har enda til gode å se noen som har fått gjort dette hvor det ble fint. Anonymous poster hash: 068e4...1af
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har gjort det i Trondheim, så mer unaturlig ut når jeg tegna! Ingen som ser at jeg har tatovert, aldri fått det spm, kun at de sier at de synes jeg er flink og forme bryn:) ser helt naturlig ut og kunne ikke vært for uten😊😊😊 jeg gjorde det i 2 etg ved den bensinstasjonen på de brygge husene i byen, men hun har sluttet der da hun skulle bli ansatt ? Og ikke drive selv! Kjempe flink og nøye voksen dame:)👍👍 Anonymous poster hash: 579c0...02b
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #8 Skrevet 3. februar 2014 Teeite dere er. Undersøk litt nærmere, så ser dere at resultetet blir kjempebra, dersom det er flinke folk som gjør det. Skal ikke fjærne noe av mine bryn. Skal bare fylle inn. hi Anonymous poster hash: e41d5...f5f Herregud, ikke nok med at du skal splætte svart over øynene, men FYLLE inn BOTOX også.... Gir meg over... Hun har da ikke sagt noe om botox... Anonymous poster hash: d81db...807
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #9 Skrevet 3. februar 2014 Dere som sier at det blir så stygt, hvordan ser dere for dere at det blir? Det blir faktisk veldig fint, bestevenninen min har nylig gjort det, og mannen hennes så det ikke en gang. Hun fortalte det flere måneder etterpå. Altså, det synes ikke at det er tattovering eneste forskjellen forskjellen for henne er at hun slipper å fylle de inn hver dag (hun har hvite bryn, og er ikke blondine). Altså, ser det mer naturlig ut med tattoverte bryn i hennes tilfelle. Anonymous poster hash: 6b596...e1a
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #10 Skrevet 3. februar 2014 gud så barnslige folk er. ville spandert på meg en tur til oslo og bestilt hos solhegge (google det). Hun er Norged flinkeste, kjenner ei som har tatt, det ser veldig bra ut. hadde aldri tatt sjansen på noen som ikke hadde mye god omtale. Anonymous poster hash: 66942...01e
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 4. februar 2014 #11 Skrevet 4. februar 2014 Jeg også anbefaler deg å ta kontakt med Sol. Hun holder også mange kurs og har helt sikkert hatt noen fra Trondheim til opplæring. Sol bruker stråteknikk og det ser helt naturlig ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå