Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 ... Og helt panikk!! Har googlet & lest at det mest sannsynlig er tannkjøttbetennelse. Noen m/erfaring? Fikk time hos tannlegen i mrg, men har jo ikke turt å spise noenting i dag. Tenker på det hele tiden & tør virkelig ikke å undersøke det ordentlig. Hjelp! Panikk! Og tannlegeskrekk!! Anonymous poster hash: d85f6...2b2
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Du gnisser ikke tenner i søvne da? Jeg har akkurat gitt en tann hard medfart i søvne, og den kjennes øm og løs ut nå. Er det derfor så strammer ligamentene rundt tannen seg igjen med tiden. Anonymous poster hash: 28c56...987
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Tannen som er løs, kom jeg akkurat på er en krone (den eneste jeg har asså ) Takk guud- litt googling & det viser deg å være en smal sak. #Pusterlettetut# Anonymous poster hash: d85f6...2b2
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Tannen som er løs, kom jeg akkurat på er en krone (den eneste jeg har asså ) Takk guud- litt googling & det viser deg å være en smal sak. #Pusterlettetut# Anonymous poster hash: d85f6...2b2 Så bra Mange sier forresten at det lønner seg å lukte på noe med appelsinlukt om man har tannlegeskrekk. Vet ikke om det funker, men verdt et forsøk Anonymous poster hash: 28c56...987
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå