Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 når de er gravid? Djiiiiises jeg drømmer mye rart. I natt drømte jeg at jeg kunne ta den ut av magen når jeg ville og da hadde jeg den i bomull i lomma. Men så klarte jeg å somle bort barnet og ble så lei meg. Natt til lørdag drømte jeg at en barnevogn var levende og gikk bananas på verandaen så jeg turte ikke gå ut. Skulle tro jeg grua meg til å bli mamma men jeg gleder meg sååå. Flere som vil dele absurde drømmer med meg? Anonymous poster hash: e14de...452
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Dette er heeelt normalt! Hadde de sykeste drømmene da jeg gikk gravid med begge barna. Ikke bare om babyen men om andre også. Ble helt flau/ lei meg når jeg våknet noen ganger over at jeg kunne drømme slike drømmer! Kos deg med den voksende magen og drømmene;) Anonymous poster hash: 46731...ac1
Nullstress;) Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Det er helt normalt å ha både syke og perverse drømmer når man er gravid. Jeg hadde syke drømmer. Våknet opp og var gjennomsvett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå