Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Hørte noen marokkanere på bussen som hadde fått sponset 21 dagers reise til hjemlandet av NAV. Noen som har gjort dette? Kan jeg sende søknad på nett eller må jeg ned på kontorene deres? Anonymous poster hash: 144d1...3a9
Kyllingbein Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Reise til hjemlandet er ikke ferie. Og det dreier seg antagelig om flybilletter da de antagelig har familie de kan bo hos..
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Reise til hjemlandet er ikke ferie. Og det dreier seg antagelig om flybilletter da de antagelig har familie de kan bo hos.. Nei de hadde fått hotell inkludert. Anonymous poster hash: 144d1...3a9
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Reise til hjemlandet er ikke ferie. Og det dreier seg antagelig om flybilletter da de antagelig har familie de kan bo hos.. Men ville det likevel være greit at nav betalte reise hjem til hjemlandet - selv om det "bare" var flybilletter? Jeg har bodd i landet hele mitt liv, har jobbet, blitt syk, har ikke hatt ferie på mange år, har ikke en gang råd til å reise på besøk til hjembyen min. Det familiemedlemmet jeg står aller nærmest i hele verden (har ingen kontakt med andre i familien) bor i utlandet. Bør jeg også få dekket reise eller ferie av nav? Hvis dette er normal praksis så kommer jeg definitivt å søke! Anonymous poster hash: ee9b2...42e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Er ikke dette ett eksempel på å overhøre en historie og skape sin egen sannhet..du aner ikke noe om deres situasjon
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Er ikke dette ett eksempel på å overhøre en historie og skape sin egen sannhet..du aner ikke noe om deres situasjon Ehh...de fortalte det selv Anonymous poster hash: 144d1...3a9
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 Er ikke dette ett eksempel på å overhøre en historie og skape sin egen sannhet..du aner ikke noe om deres situasjon Ehh...de fortalte det selv Anonymous poster hash: 144d1...3a9 Du ovethørte dem,eller snakket med dem?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #8 Skrevet 3. februar 2014 For å si det sånn så får man ikke dekket reise + hotell av NAV hvis det ikke er spesielle grunner, som f.eks behandlingsreise pga sykdommer, eller hvis man f.eks er psykisk utviklingshemmet og må ha følge på reise, da kan følger få dekket reise. Og man må ha legeattest og diverse dokumentasjon for å få dekket noe slikt. Så det ligger nok mer bak enn du fikk med deg på bussen. Man får ikke slikt dekket uten god grunn. Hilsen NAV ansatt som jobber med dette Anonymous poster hash: b2324...d96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå