Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Jeg er egentlig ikke kvalifisert nok til jobben, og angrer nesten litt på at jeg sa ja til den. Jobber alene. Kunder og sjefer bombarderer meg med Mail hele dagen med tonnevis av krav til at jeg må gjøre det......og det.....og det...og alt haster mest... Jeg har ikke tid til alt. Jobber hele dagen og sitter hjemme på kvelden og jobber. Jeg var svært heldig som fikk denne jobben egentlig. Det er gode utviklingsmuligheter, god lønn og gode betingelser. Men jeg sliter meg ut, og det er så vanvittig frustrerende å ikke føle at man kan jobben sin ordentlig ;( Jeg gjør ting riktig, men bruker lang tid fordi jeg må finne ut av ting først. Sliten! Anonymous poster hash: 4c80e...5b2
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Hvor lenge har du jobbet der da? Tipper du får hodet over vannet etterhvert Anonymous poster hash: 8eb30...ffb
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Er du relativ ny i jobben enda? For ting kan jo gå seg til etterhvert. Det går ei god stund før man begynner å bli kjent med rutiner og selve jobben man skal gjøre.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Jobber som krever litt er alltid ekstra slitsomme den første tiden (kan være mange måneder) inntil man begynner å bli så trygg på ting at man får rutine på det man skal gjøre. Så hvis du er ny i jobben så gi den en sjanse fremover. Se om det er noe du kan gjøre anderledes. Om det er andre som gjør samme oppgaver så spør om de har tips til deg. Det er ikke flaut å spørre om slikt. Når man får opplæring er man jo ofte så fersk at man ikke kommer på å spørre om alle ting, tenke mer praktiske løsninger osv. Da er det greit å spørre de med erfaring slik at du slipper å finne opp kruttet på nytt selv Hold ut en stund - høres jo ut som om det vil være verdt det ift utviklingsmuligheter osv. Anonymous poster hash: 991f2...f5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå