LanzaroteJenta Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Pokker ta tilbud! Var på butikken og skulle "bare" ha et par ting. Så rett ved kassa har de sjokoladetrøffler på tilbud! 1 euro!!! Så da sitter jeg her og stapper de inn i munnen da.. 39 kcal stk! Fin fint.. Sukk!
ms.Pond Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Den er ikke her i alle fall. Første dagen i et nytt og bedre liv, men så ryker jeg ved twistskåla fra lørdan etter lunsj, nå er det bare to biter igjen. Eller rettere sagt én. Vi begynner i morra, ikke sant?
amandine Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Den æ'kke her heller dessverre. Og jeg kommer IKKE til å si fra om jeg ser'n. Da holder jeg den for meg selv, for jeg trenger den virkelig. Jeg høyner din Twist med muffins og kakao, mama foodie! I morgon i morgon men ikkje i dag, i dag nei i dag gjer eg ikkje det slag. I dag skal eg liggja på ryggjen og sjå på lerka som svingjer seg høgt i det blå! tralalalala
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Jeg høyner med is og popkorn Mm, starter i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå