Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Hei, er det noen av dere som har født på Ringerike? Var dere fornøyde med rommene, jordmor, lege? Har de enerom/familierom? Har de barnelege, eller må man sendes til Drammen dersom det er noen komplikasjoner med barnet? Anonymous poster hash: fe680...f8e
++juni2011++fødeklar!!! Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har født der to ganger! Alle er hyggelige og hjelpsomme. De har familierom, men tror de også bruker de andre rommene som familierom om det er mulighet for det! Jeg var veldig fornøyd begge gangene. De er et mor og barn vennlig fødeavdeling, så mye fokus på amming, nærhet til babyen og å reagere på babyens signaler. Så om du ikke har tenkt å amme kan det kanskje hende man kan oppfatte det som masete.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Ok, det høres bra ut. Har tenkt å amme, ammet førstemann som er født på et annet sykehus. Får man føde på Ringerike dersom man føder før tiden også? (fødte noen uker før sist, men ukomplisert og friskt barn). Anonymous poster hash: fe680...f8e
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Ja, det får man! Vet om et par stk som fødte 5 og 6 uker før tiden. Ingen komplikasjoner med babyene. Er usikker på om man blir sendt videre ved jinplikasjoner.. Anonymous poster hash: 38503...16b
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Hehe.. Jinplikasjoner=komplikasjoner Anonymous poster hash: 38503...16b
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Har også født på ringerike og har ikke noe å utsette på behandlingen. Hyggelige mennesker alle de jeg traff både under og etter fødsel. Tror de fleste rommene der er enmannsrom hvor pappa får overnatte. Det er ikke barnelege på Ringerike på fast basis tror jeg så skulle det behøves sendes man til Drammen. Men tror det er barnelege på "besøk" fra Drammen på dagtid flere dager i uka. Anonymous poster hash: 6f490...ed0
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har født der tre ganger og skal føde der igjen i slutten av denne måneden😊 Ringerike tar fødsler fra uke 35. Fra uke 28-35 er det Drammen du blir videresendt til. De har et familierom, noen enkeltrom og resten to, tre og firemannsrom. Stort sett veldig koselig personale. Anonymous poster hash: 2b23f...b84
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #8 Skrevet 3. februar 2014 gode opplevelser begge gangene. men fikk ei jordmor som var litt streng synes jeg den ene gangen.. ellers alt bra. Anonymous poster hash: 5e205...d27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå