Gå til innhold

Hva lurer du på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer...Idag lurer jeg på om det er greit å skylle kaffegruten fra presskanna ned i sluken i vasken. Eller bør det i søpla? Vil jo nødig tette igjen noen rør.

Jeg er overbevist om at noen allvitende damer der ute vet dette!

Hva lurer du på?

Anonymous poster hash: 3ae20...5a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig lurt (hvertfall ifølge min festemor) å skylle kaffegruten i vasken. Skal visst være godt for rørene :)

Idag lurer jeg rett og slett på hvordan jeg skal finne motivasjon for å holde ut i 30 dager med 30 days shred :P

Anonymous poster hash: 4b29b...86f
Skrevet

Jeg klarer ikke å komme på noe jeg lurer på, så da vet jeg sikkert alt. :P

Bortsett fra det med kaffegruten, men det lurer jeg ikke så veldig på, for jeg bruker vanlig trakter og hiver bare filteret i våtorganisk. :)

Anonymous poster hash: 4572a...816
Skrevet

Åhh, skulle ønske jeg hadde en festemor jeg også, høres så skøy ut!! Og så lurer jeg litt på hva det er...haha:)

Tilfeldigvis har jeg gjennomført 30 day shred for et par år siden. Bare gjør det hver eneste dag (med mindre du palnlegger en pause hver uke) og ikke begynn med unnskyldninger. Det går fort, bare kom igang!

Hi

Skrevet

Jeg lurer på om det er andre mødre som er like trøtt som meg nå....

Anonymous poster hash: dd1e6...a02

Skrevet

Jeg lurer...Idag lurer jeg på om det er greit å skylle kaffegruten fra presskanna ned i sluken i vasken. Eller bør det i søpla? Vil jo nødig tette igjen noen rør.

Jeg er overbevist om at noen allvitende damer der ute vet dette!

Hva lurer du på?

Jeg skyller kaffegruten ned i do. Samme med supper og sauser som ikke blir spist opp.

Jeg lurer på om det er noe kjekt på tv i kveld...

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jeg lurer på hvilket språk de som har vært døve hele livet tenker på. Eller tenker de bare med bilder?

Skrevet

Vi skylte kaffegrut ned i vasken. Min bestemor sa bestandig at det var bra for rørene. Så ble vasken tett, rørleggeren fortalte da at kaffegrut i vasken er fyfyfy.......Fortsatt gjorde vi som min bestemor.....vasken tett igjen etter en tid.....ny rørlegger og ny beskjed om at grut går ikke å tømme i vasken. Nå går det i søpla. 

Skrevet

Jeg lurer på hvilket språk de som har vært døve hele livet tenker på. Eller tenker de bare med bilder?

Åå må ikke si sånt, det tuller med hodet mitt! De lærer vel å lese, så de må jo kunne tenke i ord? Men de kan vel ikke høre ordene inni hodet sitt, for de vet jo ikke hvordan de høres ut. Men hvordan klarer de å lære å lese uten å kunne dra sammen lydene??

Anonymous poster hash: 4572a...816

Skrevet

Jeg lurer på om det er andre mødre som er like trøtt som meg nå.... Anonymous poster hash: dd1e6...a02

Det kan du banne på at det er. Jeg er en av dem! fy faen for noen netter lillesøster gir oss! (Jeg lurer på når tennene skal komme, jeg ser at de snaaart kommer men det har jeg sett lenge. Akkurat dette er det nok ingen her som kan svare på...)

Hi.

Skrevet

Jeg lurer på om hodet mitt noengang blir bra etter hjernesvulsten med påfølgende hjernekirurgi.... er så lei av hodepine og å ikke være megselv....

Anonymous poster hash: 1de56...bbc

Skrevet

Vi skylte kaffegrut ned i vasken. Min bestemor sa bestandig at det var bra for rørene. Så ble vasken tett, rørleggeren fortalte da at kaffegrut i vasken er fyfyfy.......Fortsatt gjorde vi som min bestemor.....vasken tett igjen etter en tid.....ny rørlegger og ny beskjed om at grut går ikke å tømme i vasken. Nå går det i søpla. 

Men hva slags grut tettet rørene deres? Bestemødre snakker vel gjerne om kokemalt?

Skrevet

Jeg lurer på når 2 åringen skal begynne å snakke i setninger, han nærmer seg 3 år veldig fort.

Lurer på hvordan det blir med 2 unger på en 5 timers flytur.

Eller når sesong 9 av bones skal begynne igjen.

Skrevet

jeg lurer på hvorfor valpen vår går på do ute & så når han kommer inn tisser han i sofan... & det med kaffen vet jeg ikke noe om. aldri likt smaken av kaffe & gubben drikker bare på jobb så har ikke såndt i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 9e48e...cb9
Skrevet

jeg lurer på om det blir nytt hus på oss snart jeg :D  håper og drømmer om det :D

Anonymous poster hash: 1aba8...1a2
Skrevet

jeg lurer på hvorfor valpen vår går på do ute & så når han kommer inn tisser han i sofan... & det med kaffen vet jeg ikke noe om. aldri likt smaken av kaffe & gubben drikker bare på jobb så har ikke såndt i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 9e48e...cb9

for å markere lukta si vel! :)

Skrevet

Jeg lurer på om hodet mitt noengang blir bra etter hjernesvulsten med påfølgende hjernekirurgi.... er så lei av hodepine og å ikke være megselv....

God bedring ! håper det blir bedre snart :)

Skrevet

God bedring ! håper det blir bedre snart :)

Takk! :) håper jeg også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...