Gå til innhold

hva skal man tenke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal man tenke!?

Ja, dette gjelder jo gutter.. 

Jeg var sammen med en gutt et halvt år, har skrivd et innlegg om han og om hva som har skjedd... men jeg elsker han , men jeg føler at han bruker meg, at han vil bare ha sex og oppmerksomhet når han selv vil. han bor en time unna og den andre plassen en halvtime.. jeg var med han i helgen og koste meg og fikk mye oppmerksomhet, han var snill og jeg koste meg med familien hans. 

Men det som har skjedd er at når han flyttet til vestfossen og begynte på høyskolen der ble han godt kjent med en som heter Kristin.. Vi var sammen da han begynte på skolen der.. Han kysset hu noen ganger bak ryggen min og var med hu uten å fortelle meg det.. Jeg har sagt til han jeg elsker at jeg gjerne vil bli sammen med han og han sa at da må jeg ikke vente lenge +++ ... 

Plutselig så ville ikke hu Kristin være venn med han, og da ble vi sammen igjen og alt har egentlig vært greit.. men jeg føler meg jo ikke 100% sikker på han, han kan jo juge og gjøre mye i vestfossen han ikke forteller til meg.. men jeg har prøvd å komme meg over han og kutte kontakten, men jeg klarer ikke... 

Så om noen har noen tips eller noe vil jeg gjerne ha det..

Burde jeg spille kostbar? Hvordan? Hvordan vite at han ikke bruker meg?

Anonymous poster hash: 3fb11...91a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

finne en du føler deg trygg på? man skal ikke gå rundt og være utrygg

Anonymous poster hash: 52aa5...fd9
Skrevet

finne en du føler deg trygg på? man skal ikke gå rundt og være utrygg

Nei, det er sant, men problemet er at jeg føler at ingen liker meg ++ Og at jeg ikke klarer å la han jeg er forelsket i være i fred.. 

Skrevet

Hva skal man tenke!?

Jeg var sammen med en gutt et halvt år, har skrivd et innlegg om han og om hva som har skjedd... men jeg elsker han , men jeg føler at han bruker meg, at han vil bare ha sex og oppmerksomhet når han selv vil. han bor en time unna og den andre plassen en halvtime.. jeg var med han i helgen og koste meg og fikk mye oppmerksomhet, han var snill og jeg koste meg med familien hans.

Men det som har skjedd er at når han flyttet til vestfossen og begynte på høyskolen der ble han godt kjent med en som heter Kristin.. Vi var sammen da han begynte på skolen der.. Han kysset hu noen ganger bak ryggen min og var med hu uten å fortelle meg det.. Jeg har sagt til han jeg elsker at jeg gjerne vil bli sammen med han og han sa at da må jeg ikke vente lenge +++ ...

Plutselig så ville ikke hu Kristin være venn med han, og da ble vi sammen igjen og alt har egentlig vært greit.. men jeg føler meg jo ikke 100% sikker på han, han kan jo juge og gjøre mye i vestfossen han ikke forteller til meg.. men jeg har prøvd å komme meg over han og kutte kontakten, men jeg klarer ikke...

Hvor gammel er du egentlig ? Høres ut som du er 15!

Anonymous poster hash: 6e3bb...ece

Skrevet

Beklager, men har du barn? I tilfelle bør du umiddelbart vokse opp og kanskje snakke med noen som kan hjelpe deg å bli litt sikrere på deg selv.

Skrevet

Du trenger da virkelig ikke å beklage deg!

nei jeg har ikke barn enda. å jeg har forsøkt å snakke med mange forskjellig mennesker om problemene mine, men det hjelper ikke føler jeg og jeg vil også være den kostbare personen

Skrevet

Du er sammen med en gutt...altså en under 18år? Hvorfor er du her inne, dette er et forum for foreldre? Du høres ut som en man er foreldrene til.

Men en fyr som kysser ei dame mens dere er sammen, er utro! Utro gutter/menn bør en kvitte seg med, fort.

Anonymous poster hash: 9fbe4...c02
Skrevet

Du er ikke forelska. Du er avhennig. Du vil se når du kvitter deg med han at det finnes bedre. Kom deg vekk og bli voksen

Skrevet

Hva skal man tenke!?

Hvor gammel er du egentlig ? Høres ut som du er 15!

Anonymous poster hash: 6e3bb...ece

Desverre så er jeg eldre enn 15!!!!!!!!! :balltre:

Skrevet

Enten så er du 15, eller så må dette være troll.

Anonymous poster hash: 9a794...c50
Skrevet

Enten så er du 15, eller så må dette være troll.

Anonymous poster hash: 9a794...c50

Troll faktisk, hahah... nei er desverre fortsatt ikke 15, men takk for en god latter :laugh:  Det forlenger livet  :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...