Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg kjip som blir skuffet når mannen er hjemme fra jobb fordi han er "syk"?

Jeg er for tiden sykemeldt, og morgenene mine er gull, der jeg står opp å slår på favoritt seriene mine, lager meg en god frokost, rydder litt og koser meg med kattene våre. 

Men når han er hjemme er det med en gang skytespill fra han står opp til noe annet virker morsommere, eller bil programmer som jeg ikke kan fordra.. 

Grunnen til at jeg skriver "syk", er fordi han nettopp har skiftet jobb fra å ha flexi-tid til å må være på jobb klokken 8 på morningen. I hans forrige jobb, dro han på jobb uansett hva det måtte være (da kunne han jo ligge til klokken 11, før han trengte å tenke på jobb), nå er han døden nær fordi han er litt tett i nesa. 

Er jeg mega kjip eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jeg kjip som blir skuffet når mannen er hjemme fra jobb fordi han er "syk"?

Jeg er for tiden sykemeldt, og morgenene mine er gull, der jeg står opp å slår på favoritt seriene mine, lager meg en god frokost, rydder litt og koser meg med kattene våre. 

Men når han er hjemme er det med en gang skytespill fra han står opp til noe annet virker morsommere, eller bil programmer som jeg ikke kan fordra.. 

Grunnen til at jeg skriver "syk", er fordi han nettopp har skiftet jobb fra å ha flexi-tid til å må være på jobb klokken 8 på morningen. I hans forrige jobb, dro han på jobb uansett hva det måtte være (da kunne han jo ligge til klokken 11, før han trengte å tenke på jobb), nå er han døden nær fordi han er litt tett i nesa. 

Er jeg mega kjip eller?

Heisann! 

Ikke så lett innlegg å svare på, synes jeg... Lurer med en gang på hvor gammel din kjære er? (uten at det trenger å ha sammenheng, men ser at du har 93i nicket ditt).

Skjønner godt at du har behov for litt god egentid, særlig nå som du er gravid er det godt. Det gjør det ikke kjip, det er helt naturlig. Hva kjæresten din angår, synes jeg han fortjener et skikkelig spark bak. Å være hjemme med småtting som tett nese er i drøyeste laget.

Vet ikke om dette hjalp så mye, men du har sympatien min i alle fall ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Nei, du er ikke Kjiip og samboeren din burde få seg et spark i rompa og komme seg på jobb, til tross for en forkjølelse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...