Gå til innhold

Gruer meg til flytting :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg?

Om ei uke skal vi begynne med å pakke, vaske leiligheten og all den flytteprossesen får meg til å stresse. Vi skal ikke flytte rett inn i vårt hus, men bo hos svigerforeldrene noen dager og det også gruer jeg meg til.

Er det normalt?

Anonymous poster hash: 4e956...e09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normalt å grue seg. Men er det noe mer enn å grue seg du føler?

Det er slitsomt å pakke osv. Jeg hadde kanskje ikke grua meg til å bo hos svigers, men jeg er også veldig glad i dem og har et godt forhold.

Skrevet

Det er slitsomt å pakke osv. Jeg hadde kanskje ikke grua meg til å bo hos svigers, men jeg er også veldig glad i dem og har et godt forhold.

Jeg vet ikke:( Jeg er veldig glad i svigerforeldrene mine og gruer meg ikke sånn sett, men er så vant å ha min ro og mine rutiner og føler meg som en byrde, da vi skal bo hos dem.

Skrevet

Jeg vet ikke:( Jeg er veldig glad i svigerforeldrene mine og gruer meg ikke sånn sett, men er så vant å ha min ro og mine rutiner og føler meg som en byrde, da vi skal bo hos dem.

Noen dager hos svigers er ikke en byrde for dem, det synes de bare er hyggelig vil jeg tro.

Skal dere flytte langt bort? Er det det du gruer deg til?

Skrevet

Jeg vet ikke:( Jeg er veldig glad i svigerforeldrene mine og gruer meg ikke sånn sett, men er så vant å ha min ro og mine rutiner og føler meg som en byrde, da vi skal bo hos dem.Anonymous poster hash: 4e956...e09

Noen dager hos svigers er ikke en byrde for dem, det synes de bare er hyggelig vil jeg tro.

Skal dere flytte langt bort? Er det det du gruer deg til?

Det er sikkert bare meg.

Vi skal flytte noen km unna kun 8 min med bil. Så er ikke den store avstanden. Men stort å eie hus for første gang, mye man tenker på, nytt nabolag ol.

Skrevet

Og du er kanskje gravid? (La merke til at jeg kom inn på barnimagen da jeg svarte deg, er egentlig logget inn på din baby). Da er det kanskje noen hormoner på gang i kroppen også.

Lykke til - klarer du å slappe av og ta en ting av gangen så kommer du kanskje til å like innredning og alt i nytt hus.

Og med barn er det enklere å bli kjent i nytt nabolag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...