Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Hei! Har i det siste plutselig fått sting i magen. Hver gang jeg nyser skjer det samme. Nesten som det knyter seg på innsiden av magen fra navelen og ned til skambenet. Lurer på om dette kan være noe farlig? Sov i tillegg på ett soverom natt til i fårgårs, der det hadde begynt å lekket gass ifra en gassovn, på lukten virket det som at det var mye gass i rommet, kan dette ha noe å si på baby? Hilsen en som begynner å få litt panikk... Anonymous poster hash: d71ef...f71
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Ring legen! Ikke spør på et forum. Anonymous poster hash: a8c02...b6b
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Skal til jordmor i morgen, å tenkte å snakke med henne da. Lurte bare på om dette var noe noen andre har opplevd noe av det samme, og om det er GRUNN til å ringe legen når jeg alikevell skal til jm imorgen. Anonymous poster hash: d71ef...f71
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 En gasslekkasje kan være dødelig for både deg og ungen. Selvsagt ringer du lege. Det burde du gjort med en gang du fant det ut. Hvor uansvarlig kan man bli? Anonymous poster hash: a8c02...b6b
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Verken jeg eller samboeren merket noe på "kroppen", og ingen av de andre 8 stk. vi var sammen med virket til å synes det var så alvorlig. Synes ikke det er grunn til å bli frekk. Anonymous poster hash: d71ef...f71
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Sånn. Da har jeg fått time til legen idag. BEKLAGER for at jeg ikke er ekspert på alt, å kom hit for tips. Anonymous poster hash: d71ef...f71
Mithuriel Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 Sånn sting i magen hadde jeg også på den tiden, men jeg fikk det når jeg gikk. Fikk beskjed om at det var ligamentsmerter (ligamenter er noen "festebånd" som holder livmor på plass tror jeg...), fikk beskjed om at det var helt ufarlig men snakk med jm for sikkerhets skyld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå