Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Eller er man klar for Jobb dagen etter? Anonymous poster hash: 7d1d5...ee5
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Man kan bli litt mørbanket, men min mann gikk i hvert fall på jobb dagen etter. Anonymous poster hash: e25e2...446
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Man kan bli litt mørbanket, men min mann gikk i hvert fall på jobb dagen etter. Anonymous poster hash: e25e2...446 Ok, kjekt å vite disse mannfolka oppsøker jo ikke akkurat andre for å høre hvordan det var for de Anonymous poster hash: 7d1d5...ee5
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Nei det blir de ikke Anonymous poster hash: ddf02...8cf
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Ikke noe problem å jobbe dagen etterpå for mannen min i hvert fall. (Selv om det er utrolig hvor mye de kan klage over litt smerte!)
**snuskeluska** Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 Min mann tok inngrepet på en fredag og var på jobb mandag. Kunne fint jobbet dagen etter ifølge han.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #8 Skrevet 3. februar 2014 Takker alle svar han har visst avklart med sjefen at han tar hjemmekontor dagen etter er vel mest for å slippe å gå som en geit antar jeg Anonymous poster hash: 7d1d5...ee5
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #9 Skrevet 3. februar 2014 Det kommer an på hvordan legen gjør inngrepet. Min mann ble kuttet opp i testiklene, så han ble sykemeldt i 3 dager + at han hadde helgen på å komme seg. Mens mangen andre vi kjenner har fått utført inngrepet på en annen måte (via lysken kanskje? ), de har ikke hatt problemer med å gå på jobb dagen etter. Aner ikke hvordan det gjøres, men vil jo kanskje anta at legen vet noe Anonymous poster hash: 7d1d5...ee5
<3 2G <3 Skrevet 3. februar 2014 #10 Skrevet 3. februar 2014 Det kommer an på hvordan legen gjør inngrepet. Min mann ble kuttet opp i testiklene, så han ble sykemeldt i 3 dager + at han hadde helgen på å komme seg. Mens mangen andre vi kjenner har fått utført inngrepet på en annen måte (via lysken kanskje? ), de har ikke hatt problemer med å gå på jobb dagen etter. Min ble snittet i pungen, ikkeno sykemelding eller egenmelding. Ikke lurt å gå lang tur i skogen, men ellers ingen problemer.
valkyrien Skrevet 3. februar 2014 #11 Skrevet 3. februar 2014 Kommer også an på hva slags jobb det er snakk om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå