Gå til innhold

blir mannfolka sykemeldt ved sterilisering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er man klar for Jobb dagen etter?

Anonymous poster hash: 7d1d5...ee5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan bli litt mørbanket, men min mann gikk i hvert fall på jobb dagen etter.

Anonymous poster hash: e25e2...446

Skrevet

Man kan bli litt mørbanket, men min mann gikk i hvert fall på jobb dagen etter.

Anonymous poster hash: e25e2...446

Ok, kjekt å vite :) disse mannfolka oppsøker jo ikke akkurat andre for å høre hvordan det var for de ;)

Skrevet

Nei det blir de ikke :)

Anonymous poster hash: ddf02...8cf

Skrevet

Ofte tar man et par dager egenmld.

Skrevet

Ikke noe problem å jobbe dagen etterpå for mannen min i hvert fall. (Selv om det er utrolig hvor mye de kan klage over litt smerte!)

Skrevet

Min mann tok inngrepet på en fredag og var på jobb mandag. Kunne fint jobbet dagen etter ifølge han.

Skrevet

Takker alle svar :) han har visst avklart med sjefen at han tar hjemmekontor dagen etter :P er vel mest for å slippe å gå som en geit antar jeg ;)

Skrevet

Det kommer an på hvordan legen gjør inngrepet. Min mann ble kuttet opp i testiklene, så han ble sykemeldt i 3 dager + at han hadde helgen på å komme seg. Mens mangen andre vi kjenner har fått utført inngrepet på en annen måte (via lysken kanskje? ), de har ikke hatt problemer med å gå på jobb dagen etter.

Aner ikke hvordan det gjøres, men vil jo kanskje anta at legen vet noe :)

Skrevet

Det kommer an på hvordan legen gjør inngrepet. Min mann ble kuttet opp i testiklene, så han ble sykemeldt i 3 dager + at han hadde helgen på å komme seg. Mens mangen andre vi kjenner har fått utført inngrepet på en annen måte (via lysken kanskje? ), de har ikke hatt problemer med å gå på jobb dagen etter.

Min ble snittet i pungen, ikkeno sykemelding eller egenmelding. Ikke lurt å gå lang tur i skogen, men ellers ingen problemer.

Skrevet

Kommer også an på hva slags jobb det er snakk om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...