Gå til innhold

Fatt mot, det er vår!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så SOLA i tre minutter :) og den var HERLIG og LYSENDE og jaggu hørte jeg en glad fugl også. Jadda, nå er det grått igjen men det ER vår!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her sprekker det opp nå, blå himmel er i sikte. Det drypper fra taket, og vi er inne i vinteren sin siste fase (håper jeg!).

Skrevet

Du vet det nærmer seg våren når du ligger halve natta å irriterer deg over at det drypper fra takrennene.

Skrevet

Neida, det er fremdeles vinter. Det mener i allefall vesla, og her er begrunnelsen:

"Når det blir vår så er det snart sommer, og når det er sommer da har jeg bursdag. Men det er leeenge til jeg har bursdag, derfor er det fremdeles vinter!"

:D

Skrevet

Topper alt i dag! Etter regn og vind i går varter vestlandet opp med sol og -hold dere fast- 8 varmegrader!! Hørte både rødstrupe, svarttrost og gjerdesmett i dag morges, så fuglene er tydeligvis også begeistret for sol og lys. ÅÅÅÅÅ! ELSK!

Skrevet

Topper alt i dag! Etter regn og vind i går varter vestlandet opp med sol og -hold dere fast- 8 varmegrader!! Hørte både rødstrupe, svarttrost og gjerdesmett i dag morges, så fuglene er tydeligvis også begeistret for sol og lys. ÅÅÅÅÅ! ELSK!

Hah, siden vi nå konkurrerer: jeg har faktisk TO svarttroster på balkongen i dette øyeblikk ;)

Skrevet

Hah, siden vi nå konkurrerer: jeg har faktisk TO svarttroster på balkongen i dette øyeblikk ;)

...og jeg har vært i møte med en gjeng med gjøker!

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Sola? Hva er dette fenomenet dere snakker så varmt om?

Har ikke sett noe til den på ihvertfall 2 mnd...

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Jeg har en haug med nyutsprugne babyer i de sterkeste grønnfarger, så her er det også vår!

Skrevet

Sebort fra denne tråden. Ingen grunn til begeistring. Alt bare ræva.

Skrevet

Nei, men....?

Skrevet

Her har det ikke falt snø fra himmelen, men istapper og det betyr vel at våren er her... Heldigvis så jeg ingen istapper i hodet på noen, men så noen biler som ble truffet, deriblant en politibil.

Skrevet

Etter helgens regn var det ikke akkurat optimale for langrenn på allidretten i dag. Men vi fikk gått på ski i sørpeføre. 

Men skal ikke nekte for at det var deilig å se sola i 5 minutter i dag :)

Skrevet

Nei, men....?

Sorry, all klamring til sol og positivitet fikk seg en smertetrøkk i ettermiddag, så jævla lei (og dopa). Men jeg kommer sterkere tilbake.

Skrevet

Nå må det lysne snart luten! Ellers hrmpf grrrr

Skrevet

Nei, men....?

Sorry, all klamring til sol og positivitet fikk seg en smertetrøkk i ettermiddag, så jævla lei (og dopa). Men jeg kommer sterkere tilbake.

Håper tirsdagen er bedre da! Hvis ikke så kan jeg jo gå over fra biscottilanging til dop... har mye morro liggende fra jeg var sofaliggende :D (notat til meg selv, se å få det levert inn!)

Goooood tirsdag!

Skrevet

Nei, men....?

Håper tirsdagen er bedre da! Hvis ikke så kan jeg jo gå over fra biscottilanging til dop... har mye morro liggende fra jeg var sofaliggende :D (notat til meg selv, se å få det levert inn!)

Goooood tirsdag!

Tirsdagen er fiiin! Så de gode ønsker har hjulpet, i dag er vondtene på normalen, jeg er pillefri, rtg sier armen gror (om ikke med stor fart) og en annen megasak har endelig løst seg. Så da anlegger jeg se-lyst-på-livet igjen, og ønsker deg og andre en fortreffelig dag i tåka!

Skrevet

Goooood tirsdag!

Tirsdagen er fiiin! Så de gode ønsker har hjulpet, i dag er vondtene på normalen, jeg er pillefri, rtg sier armen gror (om ikke med stor fart) og en annen megasak har endelig løst seg. Så da anlegger jeg se-lyst-på-livet igjen, og ønsker deg og andre en fortreffelig dag i tåka!
Så bra! I dag var det ikke mørkt når jeg gikk hjem fra jobb faktisk, så det går definitivt mot lysere tider. Både for armløse og mageløse :D
Gjest Fru Banderas
Skrevet

Jeg har brukt dagen på å krangle med en nordlandshest om hvem av oss som har retten på den delen av veien uten dyp bevegende snø. Den dytta meg ut i brøytekanten hele tiden, og jeg tok igjen.

Og sånn går no dagan.

Skrevet

Jeg har brukt dagen på å krangle med en nordlandshest om hvem av oss som har retten på den delen av veien uten dyp bevegende snø. Den dytta meg ut i brøytekanten hele tiden, og jeg tok igjen.

Og sånn går no dagan.

Muleterapi er uvurderlig.

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Muler er faktisk noe av det fineste som finnes.

Og islandshester (ja, det er en av dem i tirsdagsflokken og) har så store nesebor at det er en vanvittig prøvelse å ikke stikke fingrene inni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...