Gå til innhold

Tips til voksesmerter/kramper?? Blir gal snart!

Anbefalte innlegg

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Kan ikke huske at eldstemann hadde så mye vondt altså :( Får så vondt av jenta mi, holdt på i snart to uker, det eneste som hjelper er om jeg masserer henne. Da må jeg holde på hele natta, med en gang jeg stopper våkner hun og hylskriker, jeg ser jo til og med at musklene i leggene flytter på seg. Har prøvd ulltrå, aloe vera krem, tigerbalsam og varmeflasker!

Alle råd mottas med stor takk!

Hilsen dævsliten aleinemamma :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

paracet og massasje i ca 15 min til den funker!

Skrevet

Beina i en bøtte med lunka/varmt vann. Pakk inn med varm klut, dyna rundt der igjen og beina høyt opp.

Skrevet

Paraset og lydbok fungerte best her.

Anonymous poster hash: 3886c...9a6
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Takk for råd! Da prøver vi alt på en gang i kveld! :P Hvor lenge er det ok å gi paracet, da? Har litt småpanikk for å ødelegge ungen..hehe!

Skrevet

Takk for råd! Da prøver vi alt på en gang i kveld! :P Hvor lenge er det ok å gi paracet, da? Har litt småpanikk for å ødelegge ungen..hehe!

Les nøye på pakningsvedlegget og hold deg til det så går det fint.

Anonymous poster hash: 3886c...9a6

Skrevet

Men ta og kontakte fastlegen for ser nå du skriver at det varer lenge og har pågått i 2 uker og da kan det være barneleddgikt el, så få det sjekket ut! Men prøv med en paracet i kveld med massasje.

Skrevet

Dypp hele barnet i så varmt badevann du kan. Det gjør at det slipper. Var sånn i hele barndommen selv. (Litt dårlig gjort egentlig, for jeg er slettes ikke lang...)

Anonymous poster hash: 91c36...83b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...