Gå til innhold

en heeelt typisk mandag morgen


Anbefalte innlegg

Skrevet

A mor setter på klokka 10 på 6 denne morgenen,får å få tid til å dusje før ungene våkner.

Idet jeg lister meg inn på badet hører jeg 5 åringen...maaammma...jeg er våken..nååååå!! Finn klær! Jeg fryser!!!

 

Mammastemmen....jeg har lagt frem klærne dine,kle på deg du vennen:-)

 

Sinna lille stemmen..neeeeeeiiii jeg fryser!!!!

 

Hopper i dusjen...lillemann vrææælet fra stua....maaaaaammma,og vekker gubbe og 7 åringen..

 

Grrrrr...prøvet fortsatt hyggelig mammastemme...gutter...pappa sover vet dere...sett på tvn davel!!!

 

Hører slossing fra stua,gubben som knegger....

 

Håret full av såpe....marsjerer inn i stua ...

 

Plutselig ...

 

Heeeeeiiii mamma...smiiiiil....skal du ha såpe i håret?????

 

Goood morgen alle sammen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes barna dine høres bortskjemte og kravstore ut.

 

Anonymous poster hash: 24069...5b0

Skrevet

Jeg skjønner ikke poenget med innlegget

 

Anonymous poster hash: 7ede8...760

Skrevet

A mor setter på klokka 10 på 6 denne morgenen,får å få tid til å dusje før ungene våkner.

Idet jeg lister meg inn på badet hører jeg 5 åringen...maaammma...jeg er våken..nååååå!! Finn klær! Jeg fryser!!!

 

Mammastemmen....jeg har lagt frem klærne dine,kle på deg du vennen:-)

 

Sinna lille stemmen..neeeeeeiiii jeg fryser!!!!

 

Hopper i dusjen...lillemann vrææælet fra stua....maaaaaammma,og vekker gubbe og 7 åringen..

 

Grrrrr...prøvet fortsatt hyggelig mammastemme...gutter...pappa sover vet dere...sett på tvn davel!!!

 

Hører slossing fra stua,gubben som knegger....

 

Håret full av såpe....marsjerer inn i stua ...

 

Plutselig ...

 

Heeeeeiiii mamma...smiiiiil....skal du ha såpe i håret?????

 

Goood morgen alle sammen:-)

Herlig :fnise:

Skrevet

Haha! Får litt sånn assosiasjoner til en Astrid Lindgren-familie når jeg leser innleggene dine ;)

Skrevet

Jeg synes barna dine høres bortskjemte og kravstore ut.Anonymous poster hash: 24069...5b0

Mine barn er på ingen måte bortskjemte eller kravstore....poenget er at det var tidlig en mandag morgen og litt kaos:-)

Skrevet

Haha! Får litt sånn assosiasjoner til en Astrid Lindgren-familie når jeg leser innleggene dine ;)

 

Hihi deeeet tar jeg som ett kompliment:-) eeeelsker lindgren:-)

Skrevet

Jeg er imponert over at du tør å dele mer, så mye pepper som du fikk sist. ;)



Anonymous poster hash: 5123b...df2
Skrevet

Jeg er imponert over at du tør å dele mer, så mye pepper som du fikk sist. ;)Anonymous poster hash: 5123b...df2

Vet duuuu...så lenge jeg oppfører meg ordentlig og saklig her inne blir jeg ikke litt skremt av litt pepper...folk får si og mene det de vil.:-)

Skrevet

Syns det høres ut så du har noen hærlige barn, ser for meg 2 gutter med store fiiiine øyne og "glorien " over hodet når de sier " skal du ha såpe i håret" ?? :)

Skrevet

Syns det høres ut så du har noen hærlige barn, ser for meg 2 gutter med store fiiiine øyne og "glorien " over hodet når de sier " skal du ha såpe i håret" ?? :)

De er de beeeeeste i heeeele verden:-) storemann med gyllen hud brune stooore øyne og blondt krøllete hår og lillemann med sin lyyyse hud,isblå øyne og platinablonde hår....smellt:-)

Skrevet

A mor setter på klokka 10 på 6 denne morgenen,får å få tid til å dusje før ungene våkner.

Idet jeg lister meg inn på badet hører jeg 5 åringen...maaammma...jeg er våken..nååååå!! Finn klær! Jeg fryser!!!

Mammastemmen....jeg har lagt frem klærne dine,kle på deg du vennen:-)

Sinna lille stemmen..neeeeeeiiii jeg fryser!!!!

Hopper i dusjen...lillemann vrææælet fra stua....maaaaaammma,og vekker gubbe og 7 åringen..

Grrrrr...prøvet fortsatt hyggelig mammastemme...gutter...pappa sover vet dere...sett på tvn davel!!!

Hører slossing fra stua,gubben som knegger....

Håret full av såpe....marsjerer inn i stua ...

Plutselig ...

Heeeeeiiii mamma...smiiiiil....skal du ha såpe i håret?????

Goood morgen alle sammen:-)

Dette var morsom og herlig lesing.. :) takk :)

Skrevet

Versågod:-) tipper det ikke kun er hos oss kaoset råder...:-)

Skrevet

Nesten som mandag morgen hos meg det der:) herlig:)

 

Anonymous poster hash: 87a03...607

Skrevet

Hheheh nettopp:-)

Skrevet

Hehe, tror de fleste kan kjenne seg igjen her :)

 

Det er ganske utrolig hvordan noen kan få seg til å svare på innlegg, selv etter mange år her inne blir jeg ikke vant med det. Men trøst deg med at de fleste som signerer med nick har vært hakkekylling for frustrerte kjerringer her inne, så bare overse de og fortsett å poste små glimt fra hverdagen - det virker som vi er flere som setter pris på det :)

Skrevet

Hahaha dette var herlig lesing:D Lucky you ;)

 

Anonymous poster hash: 19d58...52c

Skrevet

Jeg lar på ingen måte folk på ett nettforum gå inn på meg....takk og lov for det:-)

 

Jeg har den instillingen at jeg skal i hvertfall oppføre meg ordentlig så får andre gjøre hva **** de vil,sant?:-)

 

Og jess...jeg trives her og kommer til å dele så mye jeg bare orker og har lyst til:-)

Skrevet

Kan du ikke skrive skikkelig når du først skal pøse på med disse kjedelige historiene dine.......er så tungvindt å leeeese når du skriiiiiiver sliiiiiik...... med maaaaasse punktum og........ bokstaaaveeeeer....

 

Anonymous poster hash: b2083...f79

Skrevet

Kan du ikke skrive skikkelig når du først skal pøse på med disse kjedelige historiene dine.......er så tungvindt å leeeese når du skriiiiiiver sliiiiiik...... med maaaaasse punktum og........ bokstaaaveeeeer....Anonymous poster hash: b2083...f79

På seg selv kjenner man andre.

 

Anonymous poster hash: 19d58...52c

Skrevet

Kan du ikke skrive skikkelig når du først skal pøse på med disse kjedelige historiene dine.......er så tungvindt å leeeese når du skriiiiiiver sliiiiiik...... med maaaaasse punktum og........ bokstaaaveeeeer....

 

Anonymous poster hash: b2083...f79

Gå og legg deg og stå opp med det andre benet først! surpomp på en nydelig mandag ;)

Gjest lillehi
Skrevet

He he ser det for meg😃 her begynte dagen med en rasende 13 åring som påsto at hun ALDRI i verden kunne gå på skolen med DEN kvisen på nesen ( les en rød prikk!)😫 de er herlige disse skjønningene våre! Guttene dine høres fantastiske ut, bare drit i uvettige kommentarer! Ha en flott uke😃

Skrevet

Kan du ikke skrive skikkelig når du først skal pøse på med disse kjedelige historiene dine.......er så tungvindt å leeeese når du skriiiiiiver sliiiiiik...... med maaaaasse punktum og........ bokstaaaveeeeer....Anonymous poster hash: b2083...f79

Kan ikke du bare la være å lese innleggene mine:-)

Skrevet

:) En typisk mandag morgen her hos oss:

 

05.45 jeg står opp og tar meg en dusj og steller meg

06.30 jeg smører matpakker

06.45 jeg vekker mann og barn

07.00 jeg går på jobb, og mannen ser til at ungene steller seg, og at de to eldste kommer seg avgårde til skolen mens han kjører minste på morgensfo

 

Her er ungene "slakt" hver morgen. De er alle morgentrøtte, så morgenen er den roligste tiden vi har på døgnet :)

 

Anonymous poster hash: 30356...a3f

Skrevet

He he ser det for meg her begynte dagen med en rasende 13 åring som påsto at hun ALDRI i verden kunne gå på skolen med DEN kvisen på nesen ( les en rød prikk!) de er herlige disse skjønningene våre! Guttene dine høres fantastiske ut, bare drit i uvettige kommentarer! Ha en flott uke

 

 

Guuuuud jeg gleder meg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...