mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 A mor setter på klokka 10 på 6 denne morgenen,får å få tid til å dusje før ungene våkner. Idet jeg lister meg inn på badet hører jeg 5 åringen...maaammma...jeg er våken..nååååå!! Finn klær! Jeg fryser!!! Mammastemmen....jeg har lagt frem klærne dine,kle på deg du vennen:-) Sinna lille stemmen..neeeeeeiiii jeg fryser!!!! Hopper i dusjen...lillemann vrææælet fra stua....maaaaaammma,og vekker gubbe og 7 åringen.. Grrrrr...prøvet fortsatt hyggelig mammastemme...gutter...pappa sover vet dere...sett på tvn davel!!! Hører slossing fra stua,gubben som knegger.... Håret full av såpe....marsjerer inn i stua ... Plutselig ... Heeeeeiiii mamma...smiiiiil....skal du ha såpe i håret????? Goood morgen alle sammen:-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Jeg synes barna dine høres bortskjemte og kravstore ut. Anonymous poster hash: 24069...5b0
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Jeg skjønner ikke poenget med innlegget Anonymous poster hash: 7ede8...760
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 A mor setter på klokka 10 på 6 denne morgenen,får å få tid til å dusje før ungene våkner. Idet jeg lister meg inn på badet hører jeg 5 åringen...maaammma...jeg er våken..nååååå!! Finn klær! Jeg fryser!!! Mammastemmen....jeg har lagt frem klærne dine,kle på deg du vennen:-) Sinna lille stemmen..neeeeeeiiii jeg fryser!!!! Hopper i dusjen...lillemann vrææælet fra stua....maaaaaammma,og vekker gubbe og 7 åringen.. Grrrrr...prøvet fortsatt hyggelig mammastemme...gutter...pappa sover vet dere...sett på tvn davel!!! Hører slossing fra stua,gubben som knegger.... Håret full av såpe....marsjerer inn i stua ... Plutselig ... Heeeeeiiii mamma...smiiiiil....skal du ha såpe i håret????? Goood morgen alle sammen:-) Herlig
Vinterlilje Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Haha! Får litt sånn assosiasjoner til en Astrid Lindgren-familie når jeg leser innleggene dine
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2014 Jeg synes barna dine høres bortskjemte og kravstore ut.Anonymous poster hash: 24069...5b0 Mine barn er på ingen måte bortskjemte eller kravstore....poenget er at det var tidlig en mandag morgen og litt kaos:-)
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 3. februar 2014 Haha! Får litt sånn assosiasjoner til en Astrid Lindgren-familie når jeg leser innleggene dine Hihi deeeet tar jeg som ett kompliment:-) eeeelsker lindgren:-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #8 Skrevet 3. februar 2014 Jeg er imponert over at du tør å dele mer, så mye pepper som du fikk sist. Anonymous poster hash: 5123b...df2
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 3. februar 2014 Jeg er imponert over at du tør å dele mer, så mye pepper som du fikk sist. Anonymous poster hash: 5123b...df2 Vet duuuu...så lenge jeg oppfører meg ordentlig og saklig her inne blir jeg ikke litt skremt av litt pepper...folk får si og mene det de vil.:-)
Mamma_til_2 Skrevet 3. februar 2014 #10 Skrevet 3. februar 2014 Syns det høres ut så du har noen hærlige barn, ser for meg 2 gutter med store fiiiine øyne og "glorien " over hodet når de sier " skal du ha såpe i håret" ??
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #11 Skrevet 3. februar 2014 Syns det høres ut så du har noen hærlige barn, ser for meg 2 gutter med store fiiiine øyne og "glorien " over hodet når de sier " skal du ha såpe i håret" ?? De er de beeeeeste i heeeele verden:-) storemann med gyllen hud brune stooore øyne og blondt krøllete hår og lillemann med sin lyyyse hud,isblå øyne og platinablonde hår....smellt:-)
Selma_ Skrevet 3. februar 2014 #12 Skrevet 3. februar 2014 A mor setter på klokka 10 på 6 denne morgenen,får å få tid til å dusje før ungene våkner. Idet jeg lister meg inn på badet hører jeg 5 åringen...maaammma...jeg er våken..nååååå!! Finn klær! Jeg fryser!!! Mammastemmen....jeg har lagt frem klærne dine,kle på deg du vennen:-) Sinna lille stemmen..neeeeeeiiii jeg fryser!!!! Hopper i dusjen...lillemann vrææælet fra stua....maaaaaammma,og vekker gubbe og 7 åringen.. Grrrrr...prøvet fortsatt hyggelig mammastemme...gutter...pappa sover vet dere...sett på tvn davel!!! Hører slossing fra stua,gubben som knegger.... Håret full av såpe....marsjerer inn i stua ... Plutselig ... Heeeeeiiii mamma...smiiiiil....skal du ha såpe i håret????? Goood morgen alle sammen:-) Dette var morsom og herlig lesing.. takk
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #13 Skrevet 3. februar 2014 Versågod:-) tipper det ikke kun er hos oss kaoset råder...:-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #14 Skrevet 3. februar 2014 Nesten som mandag morgen hos meg det der:) herlig:) Anonymous poster hash: 87a03...607
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #15 Skrevet 3. februar 2014 Hheheh nettopp:-)
*Miss Marple* Skrevet 3. februar 2014 #16 Skrevet 3. februar 2014 Hehe, tror de fleste kan kjenne seg igjen her Det er ganske utrolig hvordan noen kan få seg til å svare på innlegg, selv etter mange år her inne blir jeg ikke vant med det. Men trøst deg med at de fleste som signerer med nick har vært hakkekylling for frustrerte kjerringer her inne, så bare overse de og fortsett å poste små glimt fra hverdagen - det virker som vi er flere som setter pris på det
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #17 Skrevet 3. februar 2014 Hahaha dette var herlig lesing:D Lucky you Anonymous poster hash: 19d58...52c
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #18 Skrevet 3. februar 2014 Jeg lar på ingen måte folk på ett nettforum gå inn på meg....takk og lov for det:-) Jeg har den instillingen at jeg skal i hvertfall oppføre meg ordentlig så får andre gjøre hva **** de vil,sant?:-) Og jess...jeg trives her og kommer til å dele så mye jeg bare orker og har lyst til:-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #19 Skrevet 3. februar 2014 Kan du ikke skrive skikkelig når du først skal pøse på med disse kjedelige historiene dine.......er så tungvindt å leeeese når du skriiiiiiver sliiiiiik...... med maaaaasse punktum og........ bokstaaaveeeeer.... Anonymous poster hash: b2083...f79
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #20 Skrevet 3. februar 2014 Kan du ikke skrive skikkelig når du først skal pøse på med disse kjedelige historiene dine.......er så tungvindt å leeeese når du skriiiiiiver sliiiiiik...... med maaaaasse punktum og........ bokstaaaveeeeer....Anonymous poster hash: b2083...f79 På seg selv kjenner man andre. Anonymous poster hash: 19d58...52c
Mamma_til_2 Skrevet 3. februar 2014 #21 Skrevet 3. februar 2014 Kan du ikke skrive skikkelig når du først skal pøse på med disse kjedelige historiene dine.......er så tungvindt å leeeese når du skriiiiiiver sliiiiiik...... med maaaaasse punktum og........ bokstaaaveeeeer.... Anonymous poster hash: b2083...f79 Gå og legg deg og stå opp med det andre benet først! surpomp på en nydelig mandag
Gjest lillehi Skrevet 3. februar 2014 #22 Skrevet 3. februar 2014 He he ser det for meg😃 her begynte dagen med en rasende 13 åring som påsto at hun ALDRI i verden kunne gå på skolen med DEN kvisen på nesen ( les en rød prikk!)😫 de er herlige disse skjønningene våre! Guttene dine høres fantastiske ut, bare drit i uvettige kommentarer! Ha en flott uke😃
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #23 Skrevet 3. februar 2014 Kan du ikke skrive skikkelig når du først skal pøse på med disse kjedelige historiene dine.......er så tungvindt å leeeese når du skriiiiiiver sliiiiiik...... med maaaaasse punktum og........ bokstaaaveeeeer....Anonymous poster hash: b2083...f79 Kan ikke du bare la være å lese innleggene mine:-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #24 Skrevet 3. februar 2014 En typisk mandag morgen her hos oss: 05.45 jeg står opp og tar meg en dusj og steller meg 06.30 jeg smører matpakker 06.45 jeg vekker mann og barn 07.00 jeg går på jobb, og mannen ser til at ungene steller seg, og at de to eldste kommer seg avgårde til skolen mens han kjører minste på morgensfo Her er ungene "slakt" hver morgen. De er alle morgentrøtte, så morgenen er den roligste tiden vi har på døgnet Anonymous poster hash: 30356...a3f
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #25 Skrevet 3. februar 2014 He he ser det for meg her begynte dagen med en rasende 13 åring som påsto at hun ALDRI i verden kunne gå på skolen med DEN kvisen på nesen ( les en rød prikk!) de er herlige disse skjønningene våre! Guttene dine høres fantastiske ut, bare drit i uvettige kommentarer! Ha en flott uke Guuuuud jeg gleder meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå