Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Jenta på 22 mndr har ikke spistnoe særlig med mat på flere dager, og i går kveld fikk hun høy feber..Ringte legen idag og lurte på om jeg kunne få sjekket halsen hennes siden hun peker på halsen og sier au..Fikk time om ett par timer og nå ber hun om mat og spiser som hun ikke har gjort på lenge...Men vi får nå sjekke da, men så typisk.. Anonymous poster hash: 1e392...7dc
rytme Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Ja det er typisk! Jeg har en sønn som var 5 mnd og som ikke ville ligge på magen i det hele tatt og så og si aldri løftet hodet, bare lå og skrek ned i matten hvis vi lå han på magen. Så reiste vi til fysioterapeuten og der var han såå tålmodig og løftet og smilte og såg ut som han storkoste seg... Men hun fant at han var noe stiv i nakken likevel, da!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Jeg husker min mor fortalte at hun hadde meg med til legen Pga øreverk. Da hadde jeg ikke sovet på to døgn. Jeg var rundt 4 år. Da jeg kom inn til legen kunne jeg ikke huske hvilket øre jeg hadde vondt i. Anonymous poster hash: 355e6...4ba
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Sånn kan skje! Husker et tilfelle da jeg selv var liten, og to av søsknene mine var syke, så vi skulle til legen. Vi skulle til barnelegen, så det var ekstra stas. Jeg var vel 8 år, tror jeg. Dagene i forveien hadde jeg også fått vondt halsen, problemer med å svelge osv. Så kom vi til legekontoret, men det var litt venting. Tro det eller ei, men rett før vi skulle til timen, ble halsvondten helt borte! Det var ganske pinlig, husker jeg, for legen fant jo heller ikke noe galt. Lykke til! Anonymous poster hash: 400e2...258
Mamma_til_2 Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Husk en god barnelege vet at ordet lege, og plassen legekontor/ legevakt har en sterk placebo-effekt på barn, så han vet og se forbi adferd og fokusere på problemet, så er det noe galt med jenta de så finner han det ut.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Vi kom hjem med penicillin så greit vi tok turen...Hun hadde veldig røde trommehinner som bulte utover, og i tillegg syntes legen at hosten hennes var stygg (slim som sitter i halsen), crp lå på 15 så ikke veldig forhøyet men valgte å gi medisin siden hun hadde ørebetennelse før jul som hun ikke fikk noe for..Så nå håper jeg hun blir bedre HI Anonymous poster hash: 1e392...7dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå