Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Femåringen har forstoppelse og fikk i går en dose Mikrolax. Han er fremdeles litt hard i magen. Er det vanlig å gi flere doser? Anonymous poster hash: 60c3a...4fa
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Ja, han bør få flere til det løsner. Ta evt kontakt med lege, han burde kanskje vært undersøkt og tømt på barneavdeling. Anonymous poster hash: 38149...3ff
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Ja, han bør få flere til det løsner. Ta evt kontakt med lege, han burde kanskje vært undersøkt og tømt på barneavdeling. Anonymous poster hash: 38149...3ff
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Ok, takk. Anonymous poster hash: 60c3a...4fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå