Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Jeg er så utrolig deprimert etter mange vonde episoder de siste mnd. Jobb har vært mitt fristed der tankene kommer over på andre ting, men nå sliter jeg virkelig. Har bare lyst til å gå hjem og gråte, tårene presser på nå. Prøver å finne positive tanker og tiltak. Vil ingenting annet med dette innlegget enn å tømme hodet og fortelle det til noen... Jobber med barn så kan ikke gjemme meg vekk I noen minutter for å hente meg inn heller. Anonymous poster hash: 26e24...dcc
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Hva slags vonde opplevelser har du hatt? Anonymous poster hash: f6eb1...bc5
2barns mor Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Vanskelig å svare på når du ikke sier hvilke vonde opplevelser du har hatt, men mulig du må ta bedre grep om de tingene? Kanskje få hjelp til å komme over det vonde - eller i alle fall legge det til side i hverdagen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå