Gå til innhold

5:2 dietten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gått på denne dietten som kan fortelle hva de spiste på fastedagene? :)

Har gått på dietten fire uker før. (Gikk ned 3 kilo), men spiste bare rugsprø med ost.... :P

Ble litt kjedelig i lengden....

Flere som har gått på dietten? Gikk dere mye ned? :)

Anonymous poster hash: 1c776...e77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går på dietten, og har gått ned 5 kg på 5 uker. På fastedagene varierer jeg mellom egg, kyllingfilet med wokgrønnsaker eller salat, supper, mager cottage cheese med fun saft og rugsprø med magerost.

Anonymous poster hash: 505ae...b6c
Skrevet

Jeg går på dietten, og har gått ned 5 kg på 5 uker. På fastedagene varierer jeg mellom egg, kyllingfilet med wokgrønnsaker eller salat, supper, mager cottage cheese med fun saft og rugsprø med magerost.

Tusen takk for svar! :) 5 kilo på fem uker, det er jo kjempebra!

Sikkert et dumt spm, men hvordan vet du hvor mye du kan spise av det forskjellige? Synes det er vanskelig å beregne kalorier i hjemmelaget suppe for eksempel :P

HI

Skrevet

Tusen takk for svar! :) 5 kilo på fem uker, det er jo kjempebra!

Sikkert et dumt spm, men hvordan vet du hvor mye du kan spise av det forskjellige? Synes det er vanskelig å beregne kalorier i hjemmelaget suppe for eksempel :P

HI

Jeg bruker ShapeUp appen, og da har jeg full kontroll på hvor mange kalorier det er i retten, og deler det på hvor mange porsjoner som blir laget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...