Miss.Stiletthæl Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 I god tro om at jeg skulle danse i by`n med en venn og jeg hadde kledd meg opp i flott swingtøy. Lite ante jeg at kvelden skulle tilbringes med en flokk dansende kukhuer på en swingersklubb. Swing er faktisk ikke alltid swing! :-)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 TAKK for kveldens latterkule!!!! Ler meg skakk her! Men føler med deg....! Litt sært av han vennen din å ikke være tydeligere på hvor han skulle ta deg med da... Skulle likt å sett ansiktet ditt når du forstod hvor du havnet! Anonymous poster hash: de97d...02b
Miss.Stiletthæl Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2014 TAKK for kveldens latterkule!!!! Ler meg skakk her! Men føler med deg....! Litt sært av han vennen din å ikke være tydeligere på hvor han skulle ta deg med da... Skulle likt å sett ansiktet ditt når du forstod hvor du havnet! Anonymous poster hash: de97d...02b Jeg var ganske *stressa* til dans så utrykket var kanskje mer *lettet* når jeg så det var kukhuer som swinget frem og tilbake ;-) Har lært å nyte livet så jeg satte meg godt i sofan og *nøt livet*
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Sikkert morsommere enn swing Anonymous poster hash: 4e47d...164
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Hahahaha, da hadde jeg freaket ut Anonymous poster hash: c8f3b...319
Miss.Stiletthæl Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2014 Sikkert morsommere enn swing Anonymous poster hash: 4e47d...164 Noe mer spennende, litt mer alkohol, flere pratsomme mennesker og en *dæsj* mer glis om munnen min :-)
Miss.Stiletthæl Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2014 Hahahaha, da hadde jeg freaket ut Anonymous poster hash: c8f3b...319 Jeg gjorde det i stillhet først,*klokkestore øyne* men så gjorde jeg som *James Bond* bare blendet meg inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå