Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 500 kr for 55 minutter. OG jeg burde sikkert hatt de 55 minuttene ofte. 2 ganger første uka, 2 ganger neste uka, og deretter 1 pr uke i en måneds tid. dahar du brukt 8 uker og 4000 kroner.¨ Eller er dette for lite,burde jeg ha pt 2 ganger pr uke overmye lengre tid. Ideelt sett burde han vere med meg hele tiden 3 ganger i uken sp mye som mulig. Men..... noen prøvd? Anonymous poster hash: 84a7a...757
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Jeg har gått hos PT i perioder, men har pause nå pga graviditet. Jeg synes absolutt det er verdt hver en krone, og jeg betaler mer enn det du skisserer her. Merker gode resultater, får mye mer effekt ut av øvelsene fordi han gir god veiledning i hvordan gjøre dem korrekt (og det hindrer belastningsskader), får gode råd om trening utenom som passer målet jeg måtte ha for treningen. Og tenk bare hva en røyker feks bruker på tobakk i samme tidsperiode. DETTE er noe man får igjen for. Anonymous poster hash: e4565...0c4
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Men hvor ofte må man ha pt da? JEg er medlem på helsestudig.......erikke flink åbruke det. men har sommålåbruke det 2 ganger pr uke........................ Hvor ofte pt? Anonymous poster hash: 84a7a...757
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Jeg anbefaler Pt i en periode ihvertfall. Veldig motiverende:) Bra eksempel over, tenk hva røykere bruker penger til, trening er jo en investering i egen helse. Jeg har PT en dag i uken, trener de samme øvelsene en gang til alene pr uke, pluss kardio på senteret. Funker veldig bra:) Anonymous poster hash: 77413...6fa
Gjest Julia1984 Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 God investering, men dyrt - ja. Jeg har det i perioder, men det koster mye penger. Men verdt hver krone! Viktig selvfølgelig at man har god kjemi med PT
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Men hvor ofte må man ha pt da? JEg er medlem på helsestudig.......erikke flink åbruke det. men har sommålåbruke det 2 ganger pr uke........................ Hvor ofte pt? Anonymous poster hash: 84a7a...757 Det kommer an på målet ditt og økonomi. Jeg har time en gang i uken når jeg først tar en runde med PT, og trener annet (saltime, jogging el.l) innimellom. Hvis man er flink til å trene sev utenom kan msn sikkert ta time annenhver uke også. Som regel avtaler man dette med PT. Anonymous poster hash: e4565...0c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå